Jönsson1
Ny medlem
Tröjan är skitfin Zana !
Blå,gul blir perfekt
Blå,gul blir perfekt

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Cybernisse skrev:Ok! Meeen.....![]()
Lockilocki
Snurrigphiliph skrev:näe nu e det lite snurrit ...
jag vill ha en tröja skiter i hur det blir med färg på trycket bara tröjan e svart... säg till var/när man kan beställa så köper jag en..
/philiph![]()
Zana skrev:Du vet väl att gradient-glow inte är att föredra när det är billigt tryck på gång...
Alltid bra med många förslagCoRuS skrev:Ett förslag från mig.
Som vem-det-nu-var sa i ett tidigare inlägg så måste ju ett grundkrav vara att det är läsbart [i fart]. Jag tycker alltså att enkla 'raka' fonter är att föredra.Cybernisse skrev:Ok! Meeen.....![]()
Lockilocki
Spider skrev:Alltid bra med många förslag. Men med denna design måste man ju ha en ryggtavla av KTMJackes mått för att trycket skall synas. Lite väl stort/utspritt/.... för min smak.
Som vem-det-nu-var sa i ett tidigare inlägg så måste ju ett grundkrav vara att det är läsbart [i fart]. Jag tycker alltså att enkla 'raka' fonter är att föredra.
Sen så måste ju bara luvtröjor går phetbort (om det nu inte går att trycka både med och utan föståss). Den som någonsin gjort misstaget att ha på sig en luvtröja när man är ute på en sväng..... Jag gillar i alla fall inte att ha nåt som knackar mig i nacken/hjälmen hela tiden.
.
klarar du under 400 på en luvtröja så får jag nog passa över bollen till dig faktiskt. för det kan jag säga redan nu att det fixar inte jag och alla vill väl ha så billigt som möjligt kan jag tänka mig. jag tycker alla tryck har varit bra så här långt. jag kan själv inte göra något i datorn så jag är bara glad om det bli en tröja. själv vill jag ha utan luva men det borde vara valfritt.. ska cyber jag och zana ha lite pm konferans nuCybernisse skrev:Det handlar om att ha kontakter. Trycker med säkerhet under 400:- på en luvtröja i god kvallitet.
Zundapp 125cc är billig, men 99,99999% kör dyrare hojar. Undrar varför.
Du har ju själv sagt att folk skall komma med förslag. Sedan dizzar du allt som inte du har fingrat på. Du kanske vill ta åt sig äran. Det vill i alla fall inte jag, men jag tycker det vore kul om du, jag, blom eller vem som hellst gjorde en RIKTIGT ball tröja.....
Säger inte att din är bättre än min eller någon annans. Men jag är för fler förslag.![]()
Jag lägger hellre på en 100-ing eller så bara man vet att det är schysst kvalité. Tröjor som blir svart-gråa och tappar formen efter ett par tvättar kan jag vara utan. Jag tror vi gör oss en björntjänst om vi bara jagar lägsta möjliga pris.blom skrev:klarar du under 400 på en luvtröja så får jag nog passa över bollen till dig faktiskt. för det kan jag säga redan nu att det fixar inte jag och alla vill väl ha så billigt som möjligt kan jag tänka mig. jag tycker alla tryck har varit bra så här långt. jag kan själv inte göra något i datorn så jag är bara glad om det bli en tröja. själv vill jag ha utan luva men det borde vara valfritt.. ska cyber jag och zana ha lite pm konferans nu![]()
Spider skrev:Jag lägger hellre på en 100-ing eller så bara man vet att det är schysst kvalité. Tröjor som blir svart-gråa och tappar formen efter ett par tvättar kan jag vara utan. Jag tror vi gör oss en björntjänst om vi bara jagar lägsta möjliga pris.
.
CoRuS skrev:Word up (som kidsen säger i hodden). Ett alternativ är att kolla på ngn tröja som man har hemma. Märke, pris, kvalité, luva/inte luva, dragkedja/inte dragkejda, fickor på framsidan/inga fickor. Så mkt fakta som det bara går innan man bestämmer sig för att "hoppa på tåget å köra till motardstationen *eeeh*". Det är en anledning till att jag inte vill "sajna" upp mig på någon tröja ännu. Just för att inte riktigt finns nog med information.
*Jag har ingen luvtröja hemma. Collegetröjorna jag har är för dyra. Jag har däremot en läcker vit raggarbrynja å 80%-ig strårom...men det hör väl inte hit.*
och vad är böterna för dom då?Swedie skrev:Jag kan ju faktiskt trycka era tröjor oxå. Dock lämnar jag inte ut vart jag trycker.![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |