motardtröja

Swedie skrev:
Jag kan ju faktiskt trycka era tröjor oxå. Dock lämnar jag inte ut vart jag trycker. :)

Mycket nice... Har inte känt på dina tröjor, men dom är i bra material va? T-shirten var jävligt nice iallafall...

Skulle kännas soft att kontribuera med lite slantar till sporthoj.com också.

Prismässigt? Vad snackar vi?

Sen var det fel tråd som blev sticky, det här är ju bara "disskutionstråden"...???

dom långärmade tröjorna är bra eller ialf den jag har .. den är väl ca 3-4 år nu skulle jag tro... börjar iofs bli sliten :D

blom skrev:
dom långärmade tröjorna är bra eller ialf den jag har .. den är väl ca 3-4 år nu skulle jag tro... börjar iofs bli sliten :D

Ok, vi lämpar över det hela på Swedie då? ELler???

Swedie skrev:
Säg vad ni kan ge så ska jag snacka med tryckeriet i veckan. ska dit snart.

Tja ba, Svennen, whud up! :hihi

Jag skrev ju ut 3-400kr i min tråd som folk skrivit upp sig på... Såååå, någonstans runt dessa pengar borde det hamna för att folket inte ska göra uppror...

Funkar det eller?

Kanske kan smacka på en sh.com logga på vänstra bröstet, som någon sorts spons eller nåt...

Här är ett förslag till med vitt eller gult runt hojen, synliga ben annan "nickfärg".(Ej finputsad bild)
Komentarer?
Ändring av färg, typsnitt?
:tomten

Bifogat

• brapp kopia.jpg
    brapp kopia.jpg
    68.4 KB · Visningar: 65
  • brapp 2.jpg
    brapp 2.jpg
    64.9 KB · Visningar: 59
  • brapp3..jpg
    brapp3..jpg
    65.6 KB · Visningar: 85
Last edited:
floodi skrev:
vill också ha tröjja ?? vart beställer man ??

:)

hojjta gärna till via mail om jag missar nått i diskutionen är ni goa...
angående tröjjorna

Klart du ska få...köpa en tröja när det är dags men än så länge är ingenting bestämt då vi inte har bestämt hur den ska se ut. Vi jobbar på att hitta en, av alla, fin & omtyckt design.

Så håll koll å säg ditt om de förslag som finns.
Vad är bra. Vad kan göras bättre.

/Mange

Last edited:
CoRuS skrev:
Men än så länge är ingenting bestämt då vi inte har bestämt hur den ska se ut. Vi jobbar på att hitta en, av alla, fin & omtyckt design.

Tycker dom flesta diggar den som den ar, eller har jag fatt fel intryck? :confused:

Floodi > Jag kan maila dig nar det borjar dra ihop sig...!

Zana skrev:
Tycker dom flesta diggar den som den ar, eller har jag fatt fel intryck? :confused:

Floodi > Jag kan maila dig nar det borjar dra ihop sig...!

Jovisst tycker vissa att ditt förslag är bra, men det har ju varit det enda alternativet fram tills för några dagar sedan.
Nu finns det ju lite andra ideer som går att vidarutveckla.

Det verkar vara sådan hets med att få fram tröjorna.
Fram med fler förslag, hitta en eller ett par passande, rösta fram ett eller två alternativ & SEN beställa.

Varför T-shirt? om kvaliten nu inte är sämre änn t-shriten så är jag mer på tjock-tröjjan faktist :) Vill ju gärna kunna köra i tröjjan till sommarn... och åka i bara en t-shirt låter mindre trevligt tycker jag :rolleyes:

Men men... Blir det något beställande innom två veckor så beställ i mitt namn, köper och betalar vad som krävs :tummenupp Piper ner till Thailand inatt lixom :banana
Ha de fint! Mvh Morgan

Morrre skrev:
Varför T-shirt? om kvaliten nu inte är sämre änn t-shriten så är jag mer på tjock-tröjjan faktist :) Vill ju gärna kunna köra i tröjjan till sommarn... och åka i bara en t-shirt låter mindre trevligt tycker jag :rolleyes:

Men men... Blir det något beställande innom två veckor så beställ i mitt namn, köper och betalar vad som krävs :tummenupp Piper ner till Thailand inatt lixom :banana
Ha de fint! Mvh Morgan

Jag tror att tjocktröjan är det mest intressanta just nu, men en T-shirt är ju inte fel det heller.

Om du tänker på de bilderna jag lade in så var det bara för att lägga motivet på någonting.
Jag vill ha t-shirt, luvtröja & vanlig tjock-tröja. :fyllisar

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma