Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Evil M skrev:Den du ändra till först såg verkligen fuckt up ut, så jag tog mig friheten att ändra på den jusblåa versionen och när jag var klar med den såg jag att du hade ändrat den blå/gula igen och den blev riktigt bra nu![]()
Lägger in den jag ändrade på iaf.
ja men det är ju inte bara ha som bor in swedensandstream skrev:Tog inte streetfighter gänget bort "Sweden" från sin tröja?
Det var snack om det iaf, pga HA.
Nej, självklart inte men i deras tråd snackades det om att folk blivit stoppade av HA och ombedda att ta av sig västen, tröjan etc.blom skrev:ja men det är ju inte bara ha som bor in sweden
Sweed skrev:Klart det ska stå sweden
Med eller utan luva?Zana skrev:53 som röstat, 32 som skrivit upp sig? Kom igen nu, klart alla ska ha en fet tröja i sommar!!!
Cybernisse skrev:Med eller utan luva?
så kan alla säga och då blir det inga tröjor för någonZana skrev:Ok, väntar på infon då...
Och, jo... Troligtvis blir det den "svenska" varianten. Men det var nån som skrev att han inte ville ha tröjan om den blev med det trycket... Och det är ju synd...
Zana skrev:53 som röstat, 32 som skrivit upp sig? Kom igen nu, klart alla ska ha en fet tröja i sommar!!!
CoRuS skrev:Jag har röstat men inte "sajnat" upp mig på en då jag inte gillar utseendet på trycket. Den ser för blaffig ut. Tycker det känns så stressigt med att fixa en nu nu nu, det är ju inte sommar i morgon.
Bättre att lägga fram fler förslag som kan vidareutvecklas & det baserat på olika åsikter/förslag. Jag köper inte kläder jag inte gillar.
Zana skrev:Mmmmkey... Assholes is like oppinions, everybody gotta have one...
Lägg upp ett eget förslag? Blaffig, förstår inte riktigt... För "designad" eller vad?
Edit: Inte så smart av er som lägger en röst utan att vilja ha tröjan, eller hur...![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |