motardtröja

Den du ändra till först såg verkligen fuckt up ut, så jag tog mig friheten att ändra på den jusblåa versionen och när jag var klar med den såg jag att du hade ändrat den blå/gula igen och den blev riktigt bra nu :tummenupp

Lägger in den jag ändrade på iaf.

Bifogat

• FINAL LIGHTBLUE.jpg
    FINAL LIGHTBLUE.jpg
    122.3 KB · Visningar: 72
Evil M skrev:
Den du ändra till först såg verkligen fuckt up ut, så jag tog mig friheten att ändra på den jusblåa versionen och när jag var klar med den såg jag att du hade ändrat den blå/gula igen och den blev riktigt bra nu :tummenupp

Lägger in den jag ändrade på iaf.

Hehe, jo.. Först tänkte jag, what the heck... Orka lägga energi på att ändra det snyggt... Men eftersom det är designår i år kunde jag inte låta den vara ful!!

Och jag gjorde först som din variant, dvs utan den vita outlinen, och det var det jag menade när jag sa "fuckt"... Ser så förbaskat tråkigt ut, platt på något sätt...

Men den slutgiltiga tröjan, är jag fan nöjd med!!!

Får se om vi får medhåll... Tyvärr ganska dött forum, iaf motarddelen nu på "vintern".... Kanske rullar på under veckans gång... 30 pers borde vi väl bli iallafall...?

EDIT: Ser att din blåa nog överrenstämmer bättre mot den riktiga flaggan... Iofs är det slutgiltiga tryckets nyans som gäller... :)

Tog inte streetfighter gänget bort "Sweden" från sin tröja?
Det var snack om det iaf, pga HA.

blom skrev:
ja men det är ju inte bara ha som bor in sweden
Nej, självklart inte men i deras tråd snackades det om att folk blivit stoppade av HA och ombedda att ta av sig västen, tröjan etc.
De gillar inte röd text mot vit botten heller.

Ett av blivande HAs första uppdrag som jag har hört var att se till att alla andra klubbar som hade Sweden i sitt namn tog bort det.

Tycker det är urlarvigt av HA att hålla på med sånt. :död

Jaha, jag kan ta bort det... Ska det bara stå SUPERMOTARD isåfall?

Eller när jag tänker efter så ska väl inte vi vika för sånt skitsnack... Vad tycker ni andra?

Sweed skrev:
Klart det ska stå sweden

Självklart!! Det trycker vi i alla fall upp på vår tröja. Vi på Supermotard Sweden fegar inte.:yoparty Vår site heter ju det, så det skall såklart stå på tröjan.
Givetvis skall man ju ha en T-shirt, fikamugg, och musmatta också. :banana

/Nisse

53 som röstat, 32 som skrivit upp sig? Kom igen nu, klart alla ska ha en fet tröja i sommar!!!

Ok, väntar på infon då...

Och, jo... Troligtvis blir det den "svenska" varianten. Men det var nån som skrev att han inte ville ha tröjan om den blev med det trycket... Och det är ju synd...

Zana skrev:
Ok, väntar på infon då...

Och, jo... Troligtvis blir det den "svenska" varianten. Men det var nån som skrev att han inte ville ha tröjan om den blev med det trycket... Och det är ju synd...
så kan alla säga och då blir det inga tröjor för någon

Håller med... Så jävla viktigt är inte färgen.

Hur ofta får man rösta fram den populäraste färgen?

Zana skrev:
53 som röstat, 32 som skrivit upp sig? Kom igen nu, klart alla ska ha en fet tröja i sommar!!!

Jag har röstat men inte "sajnat" upp mig på en då jag inte gillar utseendet på trycket. Den ser för blaffig ut. Tycker det känns så stressigt med att fixa en nu nu nu, det är ju inte sommar i morgon.

Bättre att lägga fram fler förslag som kan vidareutvecklas & det baserat på olika åsikter/förslag. Jag köper inte kläder jag inte gillar.

CoRuS skrev:
Jag har röstat men inte "sajnat" upp mig på en då jag inte gillar utseendet på trycket. Den ser för blaffig ut. Tycker det känns så stressigt med att fixa en nu nu nu, det är ju inte sommar i morgon.

Bättre att lägga fram fler förslag som kan vidareutvecklas & det baserat på olika åsikter/förslag. Jag köper inte kläder jag inte gillar.

Mmmmkey... Assholes is like oppinions, everybody gotta have one... ;)

Lägg upp ett eget förslag? Blaffig, förstår inte riktigt... För "designad" eller vad?

Edit: Inte så smart av er som lägger en röst utan att vilja ha tröjan, eller hur... :huvet

Zana skrev:
Mmmmkey... Assholes is like oppinions, everybody gotta have one... ;)

Lägg upp ett eget förslag? Blaffig, förstår inte riktigt... För "designad" eller vad?

Edit: Inte så smart av er som lägger en röst utan att vilja ha tröjan, eller hur... :huvet

Håller på med förslag...
Motivet ser ihoptryckt ut. Jag gillar inte att texten täcker hojen.
Nu var det färgen på tröjan du frågade efter inte direkt om det var/är den tröjan vi/jag vill ha. Jag gillar gul & blå. Så jag röstade.

citat:"Rösta fram populäraste färgsammansättningen i pollen. Kom gärna med andra tips på färger..." slut citat.

/Mange

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...