Motardfälgar DT125R -90 ?

Filip_w

Medlem
Gick med
30 Oct 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha DT125R
aee men fram passar fälgen perfekt, ska bara cncsvarva en adapter till oket fram så äre fixxat ... sen behöver ja byta lager bak så får ja i orginalaxeln o behöver bara svarva till distanser :) ....
BTW äre nån som vet va burken över insugsröret är till ? är de nån form av gasbox eller äre en strypning av någe sort ??

Skulle det inte gå ta från en Rd dom har ju lättmetall, och passar typ rakt av, har då jag gjort

dom ä ju rent av skitfula dom där rdfälgarna .. ser ju ut som lassekongo :arsele
 
Last edited:

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Köping
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
aee men fram passar fälgen perfekt, ska bara cncsvarva en adapter till oket fram så äre fixxat ... sen behöver ja byta lager bak så får ja i orginalaxeln o behöver bara svarva till distanser :) ....
BTW äre nån som vet va burken över insugsröret är till ? är de nån form av gasbox eller äre en strypning av någe sort ??



dom ä ju rent av skitfula dom där rdfälgarna .. ser ju ut som lassekongo :arsele

ska vara typ en "boost bottle" om jag fattat rätt
 

Filip_w

Medlem
Gick med
30 Oct 2007
Ort
Linköping
Hoj
Yamaha DT125R
ska vara typ en "boost bottle" om jag fattat rätt

aao de va som ja misstänkte.. en gasbox azz... men ja tänkte påå .. de står i mina papper att den e strypt till 10kw i insugsröret, äre nån annan som råkat ut för detta ? hittar ingen strypning i insugsröret lixx, o de e då ingen i kröken. sitter de nån i luftburken på de här härket ?
 
Nyheter
Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Top