Motardfälgar DT125R -90 ?

aee men fram passar fälgen perfekt, ska bara cncsvarva en adapter till oket fram så äre fixxat ... sen behöver ja byta lager bak så får ja i orginalaxeln o behöver bara svarva till distanser :) ....
BTW äre nån som vet va burken över insugsröret är till ? är de nån form av gasbox eller äre en strypning av någe sort ??

Skulle det inte gå ta från en Rd dom har ju lättmetall, och passar typ rakt av, har då jag gjort

dom ä ju rent av skitfula dom där rdfälgarna .. ser ju ut som lassekongo :arsele

Last edited:
aee men fram passar fälgen perfekt, ska bara cncsvarva en adapter till oket fram så äre fixxat ... sen behöver ja byta lager bak så får ja i orginalaxeln o behöver bara svarva till distanser :) ....
BTW äre nån som vet va burken över insugsröret är till ? är de nån form av gasbox eller äre en strypning av någe sort ??

dom ä ju rent av skitfula dom där rdfälgarna .. ser ju ut som lassekongo :arsele

ska vara typ en "boost bottle" om jag fattat rätt

ska vara typ en "boost bottle" om jag fattat rätt

aao de va som ja misstänkte.. en gasbox azz... men ja tänkte påå .. de står i mina papper att den e strypt till 10kw i insugsröret, äre nån annan som råkat ut för detta ? hittar ingen strypning i insugsröret lixx, o de e då ingen i kröken. sitter de nån i luftburken på de här härket ?

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back