Motardfälgar DT125R -90 ?

aee men fram passar fälgen perfekt, ska bara cncsvarva en adapter till oket fram så äre fixxat ... sen behöver ja byta lager bak så får ja i orginalaxeln o behöver bara svarva till distanser :) ....
BTW äre nån som vet va burken över insugsröret är till ? är de nån form av gasbox eller äre en strypning av någe sort ??

Skulle det inte gå ta från en Rd dom har ju lättmetall, och passar typ rakt av, har då jag gjort

dom ä ju rent av skitfula dom där rdfälgarna .. ser ju ut som lassekongo :arsele

Last edited:
aee men fram passar fälgen perfekt, ska bara cncsvarva en adapter till oket fram så äre fixxat ... sen behöver ja byta lager bak så får ja i orginalaxeln o behöver bara svarva till distanser :) ....
BTW äre nån som vet va burken över insugsröret är till ? är de nån form av gasbox eller äre en strypning av någe sort ??

dom ä ju rent av skitfula dom där rdfälgarna .. ser ju ut som lassekongo :arsele

ska vara typ en "boost bottle" om jag fattat rätt

ska vara typ en "boost bottle" om jag fattat rätt

aao de va som ja misstänkte.. en gasbox azz... men ja tänkte påå .. de står i mina papper att den e strypt till 10kw i insugsröret, äre nån annan som råkat ut för detta ? hittar ingen strypning i insugsröret lixx, o de e då ingen i kröken. sitter de nån i luftburken på de här härket ?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT