motard! vilken?

PimX

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2011
Hoj
Suzuki GSXR 750 L0
tjena jo jag är lite små sugen på en motard hoj som man kan leka lite gata med. skulle behöva lite råd om vilken jag ska välja. Räcker en 450 eller ska jag satsa på en tex fmx 650? jag vill ha en som man inte behöver skruva JÄTTE mycket med och i prisklassen 25-40 :) tacksam för svar.

kika på suzukis DRZ 400sm väll beprövad motor å långa service intervaller 600mil

Du har inte funderat XT 660! Trevlig hoj som man kan ha mycket roligt med + långa service intervaller :)

men xt är väll ganska tung och slö? eller är det bara jag som är helt ute och cyklar? :confused:

men xt är väll ganska tung och slö? eller är det bara jag som är helt ute och cyklar? :confused:

Vill du inte åka KTM, och heller inte skruva blir det tungt och slött...rent generellt. Suka DRZ är minst sämsta alternativet om du inte kan tänka dig att åka KTM 6xx.

fmx650 e slöööööö xt660 är en racemotard i jämförelse. drz400 går garanterat bättre än fmx.
den e liten o tight mot dom andra. se till så avgasspoffen e bytt och den är bestyckad så är den nog roligast om du inte ska harva 20-30 mil om dagen, isf så xtx.

XT är riktigt slö orginal,men andra burkar,filter o pc lite drevning så blir det en riktigt rolig hoj.Går väl kanske inte att jämföra med ktm men men, är väl för o nackdelar med alla hojar. Kan man hitta en xt som har gjort allt detta jag räknat upp så tycker ja man får rätt mycket för pengarna :tummenupp

Kolla Bmw X-moto, en hoj man lätt glömmer bort, men enligt min mening är riktigt rolig!

Xr 650 kanske kan vara något?

FMX vill du definitivt inte ha. Jag och en polare provkörde en hos Honda. Den skulle tydligen vara trimmad med både det ena och andra. Ändå var den tröttare än en origianl 660.

Jag har en husaberg 650 -06 till salu ;) 80 timmars gångtid.

Sjukt rolig maskin!

Har en Husaberg Fs 650 till salu -04 10h sen helrenovering, går bakhjulet 1an 2an 3an 4an med gaspådrag

Köp en lite rejsigare motard direkt, du kommer ändå ledsna på en tung å slö motard på 1 månad:-)

kan en monstra 450 sm vara nått att ha? jag har kollat lite på dom och det är direkta kopier på hondas 450. om man slänger på ett annat system så går den bra och kostar bara 39 helt ny :tungan

kan en monstra 450 sm vara nått att ha? jag har kollat lite på dom och det är direkta kopier på hondas 450. om man slänger på ett annat system så går den bra och kostar bara 39 helt ny :tungan

Då gör du jävligt mycket bättre i att köpa en Honda för samma summa, spelar ingen roll hur splitterny monstran är så kommer den inte komma upp i samma kvalité som en beggad honda för samma peng.

att inte folk aldrig lär sig att man får det man betalar för.
finns ju en orsak att den är billig.
billig arbetskraft och billigt material!
materialet brukar vara skit i kina skit.
misstänker det är en kina moppe?!

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...