Motard Maffia STHLM (keep it burning)

Vilken är din favorit sida om stan: Norr eller Söder sidan?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Jag skulle iaf inte ge mig ut på leriga enduroslingor.. skulle annars vilja testa lite offroad, grus/jordvägar i skogen men jag känner inte heller direkt till några bra ställen.

de skulle va kul å lära sig köra grus, hitta nån väg där man kan köra. finns en kortare grusväg på bulten men den är inte så lång.

de skulle va kul å lära sig köra grus, hitta nån väg där man kan köra. finns en kortare grusväg på bulten men den är inte så lång.
Det finns längre längs bulten men tänkte kanske lite mer terräng.. såg en avstickare (smal stig) med massa roliga gupp vilket tyder på att många kört där.

Inga tjuriga gubbar på banan ? ;)
Minst en iaf :D ..Klotgren satte banrekord. Så, nu slipper han skryta själv.

Det finns längre längs bulten men tänkte kanske lite mer terräng.. såg en avstickare (smal stig) med massa roliga gupp vilket tyder på att många kört där.

Minst en iaf :D ..Klotgren satte banrekord. Så, nu slipper han skryta själv.

Du får visa mig nån gång. kanske dax o skaffa en 250 man kan leka runt i skogen med :P

Snyggt eller hur?:) Transpondern kan väl inte ljuga?

Nä, blev ju tokknas, 10sek snabbare än vad Backlund och co gjorde när de tävlade sist.
Men jag är toknöjd ändå, 1.29.394 blev snabbaste varvtid och tokstabil runt 1.30.

Då skall man ju också ha klart för sig att jag kom ju bara upp i ca 215-218km/h i slutet på monsterrakan medans liter hojarna lätt kom upp i 260km/h innan de klappade till bromsarna.
Men det dröjde inte många kurvor innan jag tagit in avståndet på en del av killarna.
Vet inte hur många gånger jag klippte apex riktigt sent ut på depårakan och kom upp jämsides med en hel del av dem och nästföljande vänster lyckades jag väldigt bra i = jag var om igen. Sen på rakan klappade de om mig igen och historien upprepades, gick så långt att en av killarna tillslut vinkade förbi mig:arsele

Sen upprepade några grejer sig från andra bandagar d.v.s. det kom fram killar och sade: "Är det du som kör den där? Faaan vad du kör, vad har du gjort med hojen? Jäkligt kul att se"
Då mår farbror bra skall ni veta:banana

3 timmar offroad med Lövet :tummenupp
Asset värker faktiskt.. hårt utan fikapaus. Måste vara så här Mr North känner sig på lördagskvällarna.

Klart transpondern funkar. Klotgren är snabbast i Sverige.

3 timmar offroad med Lövet :tummenupp
Asset värker faktiskt.. hårt utan fikapaus. Måste vara så här Mr North känner sig på lördagskvällarna.

Klart transpondern funkar. Klotgren är snabbast i Sverige.

Tur vi hitta två guider som kände till lite vägar :) till nästa gång får vi kolla upp vilka vägar som e bra :)

:tummenupp
Bara o anmäla sig till tjoockis 1000 nästa år då :)

Snyggt eller hur?:) Transpondern kan väl inte ljuga?

Nä, blev ju tokknas, 10sek snabbare än vad Backlund och co gjorde när de tävlade sist.
Men jag är toknöjd ändå, 1.29.394 blev snabbaste varvtid och tokstabil runt 1.30.

Då skall man ju också ha klart för sig att jag kom ju bara upp i ca 215-218km/h i slutet på monsterrakan medans liter hojarna lätt kom upp i 260km/h innan de klappade till bromsarna.
Men det dröjde inte många kurvor innan jag tagit in avståndet på en del av killarna.
Vet inte hur många gånger jag klippte apex riktigt sent ut på depårakan och kom upp jämsides med en hel del av dem och nästföljande vänster lyckades jag väldigt bra i = jag var om igen. Sen på rakan klappade de om mig igen och historien upprepades, gick så långt att en av killarna tillslut vinkade förbi mig:arsele

Sen upprepade några grejer sig från andra bandagar d.v.s. det kom fram killar och sade: "Är det du som kör den där? Faaan vad du kör, vad har du gjort med hojen? Jäkligt kul att se"
Då mår farbror bra skall ni veta:banana

Onsdag

Inte många onsdagar kvar innan mörkret tar över.
Så, uppställning 17:30 vid skogis för att skapa lite oreda söder om stan. Någonting ska brinna upp innan vi ger oss!

1. MrO
2.
3.
4.
5.

Inte många onsdagar kvar innan mörkret tar över.
Så, uppställning 17:30 vid skogis för att skapa lite oreda söder om stan. Någonting ska brinna upp innan vi ger oss!

1. MrO
2. Bennywheelie (möter upp i Tungelsta eller liknande)
3.
4.
5.

1. MrO
3. Deztallica (stämplar in i Tungelsta).
4.
5.

1. MrO
3. Deztallica (stämplar in i Tungelsta).
4. Dr.North (om vädret tillåter)
5.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma