Tar kanske en sväng sen för den som vill fika och mysa lite.
Vad hände igår? Sönerna var vilsna utan sin fader. Det visade Benny prov på som jag tidigare redogjort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tar kanske en sväng sen för den som vill fika och mysa lite.
Vad hände igår? Sönerna var vilsna utan sin fader. Det visade Benny prov på som jag tidigare redogjort.
Ingen struktur igår och jag fastnade i garaget...ska dit igen och eventuellt kapa kedjan...över
Nej, såg inte olyckan, bara vart det var och den skrotade hojen, en blå Daytona.
Brandmännen visste inte åt vilket håll dom skulle, så dom frågade om jag sett nåt från rosenhillhållet, men det hade jag inte.. (var längre upp mot Tungelsta)
Ingen som har ett 15t drev liggandes på hyllan? Fram naturligtvis![]()
Vad hände med gubbdrevning? Det var ju the shit!![]()
Ingen som har ett 15t drev liggandes på hyllan? Fram naturligtvis![]()
Begagnat.
Lika begagnat som Klotgrens pung eller funkar den?
Fungerar absolut. Med till synes meningslösa antirasselgummituttar på.Lika begagnat som Klotgrens pung eller funkar den?
Fungerar absolut. Med till synes meningslösa antirasselgummituttar på.
EDIT: Det är av artighet jag inte ifrågasätter din personliga anknytning till herrens testiklar.
Ska till biltema strax om du vill hämta där. Sen blir jag i garaget. Tänkte också köra idag, trots att mitt nya bakdäck är åt fel håll.Soft. När kan man hämta? Tror jag kommer åka lite idag....abstinens
Ska till biltema strax om du vill hämta där. Sen blir jag i garaget. Tänkte också köra idag, trots att mitt nya bakdäck är åt fel håll.
Jag tänkte kolla hur bra motard däcken klarar sig i skogen idag.Någon som har ett bra förslag på var man kan köra?
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |