Motard åkning i Malmö området?

min hoj e inte riktigt hel pg av nått :rolleyes:

tidigast jag kan köra är onsdag nästa vecka

fakk hojen är helt död, ingen som har ett ngk stift över? vet ine om det är till samma som större hojar, (antar att det inte är det :()

-Rosen- skrev:
2308473 fakk hojen är helt död, ingen som har ett ngk stift över? vet ine om det är till samma som större hojar, (antar att det inte är det :()
vad har du hittat på för o paja stiftet då? funkar det inte med lite fulmek o bränns stiftet med tändare o sen stålborste.. funka på min gammla puch :tomten

-Rosen- skrev:
2308473 fakk hojen är helt död, ingen som har ett ngk stift över? vet ine om det är till samma som större hojar, (antar att det inte är det :()

Synd,,får du igång tweitakten så kom,,jag & en polare med en husa 650 kommer allafall :mattias

chukabowa skrev:
2308742 vad har du hittat på för o paja stiftet då? funkar det inte med lite fulmek o bränns stiftet med tändare o sen stålborste.. funka på min gammla puch :tomten
jo jag kom hem på det sättet, men sen när jag skulle ut och köra på kvällen så startade hon fint men när jag varvade så dog hon igen :( och jag orkar inte hålla på med att plocka lkås sadel och tank hela tiden, så jag får fixa ett nytt stift helt enkelt :(

TRX85r skrev:
2308756 Synd,,får du igång tweitakten så kom,,jag & en polare med en husa 650 kommer allafall :mattias
jupp, om jag får igång den så kommer jag :yoparty :yoparty

nån som vill köra lite tidigare så går det bra för mej.hinner bara va där lite mer än en timme om jag åker dit 1700. så jag drar nog dit tidigare. 1600 eller 1630 ungefär.

chukabowa skrev:
2309380 nån som vill köra lite tidigare så går det bra för mej.hinner bara va där lite mer än en timme om jag åker dit 1700. så jag drar nog dit tidigare. 1600 eller 1630 ungefär.
Ska iväg o tanka nu så jag e där litta tidigare jag med,,min polare med husan backade men jag kommer en sväng

Blir det nån träff i Genarp i morron för sjöborundan??
Nappe har du fått ihop din??
Kan väl göra en lista på alla som vill sätta upp sej i så fall:tummenupp

TRX85r skrev:
2314419 Blir det nån träff i Genarp i morron för sjöborundan??
ska ni posa i sjöbo eller? jag följer inte med iaf, om jag får hojen att funka så blir det 125cc träff :yoparty

TRX85r skrev:
2314419 Blir det nån träff i Genarp i morron för sjöborundan??

Jag hade gärna hängt på, men jag har en födelsedag som skall firas (inte min), så ni blir en "pensionär" kort.... :hihi

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph