Motard åkning i Malmö området?

vissa körde som sheriffen jagade dom & andra som pensionärer på en söndagsrunda så det går nog bra att åka med Dobbadäck :tungan
 
TRX85r skrev:
2303211 vissa körde som sheriffen jagade dom & andra som pensionärer på en söndagsrunda så det går nog bra att åka med Dobbadäck :tungan

gott snack.. då hakar jag på nån gång för att prova iaf. Annars får jag köra rakt igenom rondellerna :rofl
 
Ljunghusen skrev:
2303220 gott snack.. då hakar jag på nån gång för att prova iaf. Annars får jag köra rakt igenom rondellerna :rofl

:tummenupp :yoparty :rofl


Du TRX blev det någon film av det hela ??
 
Nappe skrev:
2303225Du TRX blev det någon film av det hela ??

Nja bara litta på mej,min bror var jy sen dit med kameran & när han väl skulle filma så hadde ju det mesta lugnat ner sej av vissa anledningar :näsblod

Men det kommer fler gånger så det blir en liten film av rundan :tummenupp
 
Last edited:
TRX85r skrev:
2303211 vissa körde som sheriffen jagade dom & andra som pensionärer på en söndagsrunda så det går nog bra att åka med Dobbadäck :tungan


:hihi :lol :rofl

Såå långt efter var vi väl inte? Nämen det e iaf bra att alla kan köra sitt eget tempo o efter vad man klarar. Vill ju inte vara med om några otrevliga vurpor. När blir nästa runda då grabbs?

//Tobbe
 
TRX85r skrev:
2303211 vissa körde som sheriffen jagade dom & andra som pensionärer på en söndagsrunda så det går nog bra att åka med Dobbadäck :tungan

hahaha jag som tyckte det gick fort som fan... pensionär japp :lol
 
bra bilder, tom jag och kompisen fastnade. får kanske hänga på nån dag, kör ju också 640...
 
Hehehe jag tillhör jy åsså pensionärerna så det va inte bara er jag tänkte på :tungan

Beppe klart ni ska va med jy fler desto roligare ,, ni såg grymma ut på att slanga på sjöbo :tummenupp
 
Synd att ni inte bor litta närmre oss grabbar då kunne ni varit med & lattjat i helsingborg vid väla för där e streetracing på fredagkvällar :tummenupp
 
TRX85r skrev:
2305919 Synd att ni inte bor litta närmre oss grabbar då kunne ni varit med & lattjat i helsingborg vid väla för där e streetracing på fredagkvällar :tummenupp
kör ni bara på ställen där politzen kan tänkas komma förbi?.. sjöborakan o streetrace. leker ni inte på lite mer avlägsna rakor mm... vi har varit nere i barsebäck o lekt lite på rakan där. bara vakter som kör o kolar hela tiden. men har aldrig sett polisen där.
 
chukabowa skrev:
2305949 kör ni bara på ställen där politzen kan tänkas komma förbi?.. sjöborakan o streetrace. leker ni inte på lite mer avlägsna rakor mm... vi har varit nere i barsebäck o lekt lite på rakan där. bara vakter som kör o kolar hela tiden. men har aldrig sett polisen där.

Joförfan vi lattjar lite överallt ,,har vatt i barsebäck o lattjat där åsså,,finns även film på detta:tungan

http://videos.streetfire.net/video/wm/AB8544AC-EC6E-4D67-90DC-31A4BFAC14D5.htm
 
chukabowa skrev:
2305999 såg nice ut.. men vi brukar köra utanför verket. inte så mycket bilar där.. i inget läskigt krön o chansa över :skrämd

Aha vi får testa där en dag då,,det e jy bättre om farbror blå inte kommer o gnäbbar på en som han brukar göra :D
 
TRX85r skrev:
2306004 Aha vi får testa där en dag då,,det e jy bättre om farbror blå inte kommer o gnäbbar på en som han brukar göra :D
mycket.. fick 800 i böter förra veckan o e inte sugen på fler nu när jag e arbetslös.
 
chukabowa skrev:
2306014 mycket.. fick 800 i böter förra veckan o e inte sugen på fler nu när jag e arbetslös.

Jaevla osis,,jag har blivit stoppad 3ggr på 2 månader men klarat mej,,vi kanske kan ta en gemensam lekrunda i barsebäck en dag
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top