Motard åkning i Malmö området?

Okej då gör vi så här

Detta gäller alla som vill följa med

Sammlas på parkeringen ica/konsum eller vad det nu heter i genarp onsdagen 12/7 kl 18:30

sen kör vi lämplig runda på några mil till sjöbo ,där vi avslutar det hela på flygrakan

Har för mig att där ligger en din-X mack precis vid sammligsplatsen så alla som skall med kan ju vara tankade o klara när dom kommer så vi slipper stanna en massa ggr under rundan för att folk skall tanka

Ni som vill med kan ju skriva det här i tråden , så man vet på ett ungefär hur många man skall vänta på

Vid regn så blir det inget
 
Last edited:
Nappe skrev:
2297067 Okej då gör vi så här

Detta gäller alla som vill följa med

Sammlas på parkeringen ica/konsum eller vad det nu heter i genarp onsdagen 12/7 kl 18:30

sen kör vi lämplig runda på några mil till sjöbo ,där vi avslutar det hela på flygrakan

Har för mig att där ligger en din-X mack precis vid sammligsplatsen så alla som skall med kan ju vara tankade o klara när dom kommer så vi slipper stanna en massa ggr under rundan för att folk skall tanka

Ni som vill med kan ju skriva det här i tråden , så man vet på ett ungefär hur många man skall vänta på

Vid regn så blir det inget

Jag kommer :yoparty

//Tobbe
 
Nappe skrev:
2297067 Okej då gör vi så här

Detta gäller alla som vill följa med

Sammlas på parkeringen ica/konsum eller vad det nu heter i genarp onsdagen 12/7 kl 18:30

sen kör vi lämplig runda på några mil till sjöbo ,där vi avslutar det hela på flygrakan

Har för mig att där ligger en din-X mack precis vid sammligsplatsen så alla som skall med kan ju vara tankade o klara när dom kommer så vi slipper stanna en massa ggr under rundan för att folk skall tanka

Ni som vill med kan ju skriva det här i tråden , så man vet på ett ungefär hur många man skall vänta på

Vid regn så blir det inget

1.Nappe
2.MrxXx
3.Trx85r
4.Snabbemange
 
1.Nappe
2.MrxXx
3.Trx85r
4.Snabbemange
5.ninja_power
6.Tyldenhong


Vi värkar bli några stycken i alla fall , rena 640 mötet :yoparty
 


Sista gången jag kollar här innan det är tid för att köra

då blir vi alltså 6st

ni som inte har skrivigt att ni skall med får heltenkelt se till att vara i tid
 
Jag körde förbi flygrakan vid halv nio i bil och såg precis en ktm-motard som gjorde en stoppie och slog runt. Killen fick hojen rakt över sig och såg bara ut att ha tröja på sig. Hoppas det gick bra, såg inte speciellt kul ut. Var det kanske någon av er killar?
 
Malmeqvisto skrev:
2301114 Jag körde förbi flygrakan vid halv nio i bil och såg precis en ktm-motard som gjorde en stoppie och slog runt. Killen fick hojen rakt över sig och såg bara ut att ha tröja på sig. Hoppas det gick bra, såg inte speciellt kul ut. Var det kanske någon av er killar?


jo då det gick bra , jag har ryggskena o så under tröjan skrapa ena armbågen o spräkte röven på byxorna ,lita småskit som paja på hojen
 
Håller helt o hållet med om att det var skitskoj. Fler sådana körningar hänger man lätt med på :tummenupp
 
Jag tycker vi får ta o köra fler ggr, hade skit skoj i dag

om ni som va med vill så kan jag ta o reka ut en sjysst runda som vi kan köra

blev ju lite provisoriskt i dag
 
Nappe skrev:
2301340 Jag tycker vi får ta o köra fler ggr, hade skit skoj i dag

om ni som va med vill så kan jag ta o reka ut en sjysst runda som vi kan köra

blev ju lite provisoriskt i dag

Ja det låter hur bra som helst :tummenupp . Jag hänger med iaf.Det e ju bra om du kan kolla upp nån bra runda, jag vet nämligen inte så mycket om vägarna där ute. Blir det onsdagar som gäller eller d kan bli vilken dag som? Hur som helst tyckte jag d var en riktigt skön runda igår...den tackar man för :)
 
det behöver väl inte vara en onsdag rätt skönt att köra på helgen så blir det inte så stressigt
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top