Video Mordförsök

:mad::mad:
Kanske var de lite provocerande men att försöka tränger nån av vägen...
Hoppas polisen var sabb på plats annars kunde jag inte garantera för nåt.
:brynad:4skrika:4skrika:7peta:mad:

Jag skulle backat av och ringt polisen.
Här är det ju inte polisen som hetsar till vansinneskörning utan hojåkarna som inte ger sig...

Precis, men ändå hade jag åkt bakom för att kunna berätta polisen var han finns.
Som sagt, de var provocerande med ...

fan sjukaste jag sett på länge. Vad hade ni gjort?

Precis som stjärnbajkerserna på videon hade jag i kortbraller och tischa kört tätt tätt bredvid,
framför och bakom den uppenbart drogade och alltmer stressade bilisten.
:rolleyes:

Eventuellt hade jag först tagit av mig hjälmen och slängt
brillorna i vägrenen för att inte framstå som en pussy.

Allvarligt, killen i bilen var ju drogad. :fakta
Vad hade hojåkarna för ursäkt? :arsele

Kanske smygemosar som tappat bort rakbladen
och i stället försökte hetsa till sig lite roadrash?
:va

:hej

/e

Varför åker de och provocerar honom? Uppenbarligen var han lack, åk då bakom eller framför honom. Det här var både hojåkarna och hans fel. Jävla idioter.

den bilisten är ju inte lite farlig, ännu en anledning till att öka farten! vem vill ha en sådan framför eller brevid sig?

skämt o sido

Jag kan inte begripa hur någon kan försvara bilisten? :dummer
Att försöka lemlästa/döda någon för att man blir omkörd eller "provocerad" så bör man låsas in, det psyket hör inte hemma ute i samhället. :fakta

öhhh...
köra i tisha å småbyxor å moppsa mot en bil i motorvägsfart , kunde lätt ha blivit ett strålande exempel på Darwinismen :fakta

nog för man stött på en å annat pucko i bil som roadragear loss ... men antingen backa av eller vrida på å köra ifrån ....

Ja, jag hade ju inte lagt mig bredvid bilen och fjantat runt. Tagit regnummer, stannat och ringt polisen och sedan lagt mig på behörigt avstånd och följt efter för att kunna uppge position på bilen. Alternativt bara stannat och tackat gudarna för att jag levde, åkt hem och bytt kallingar och tatt en stor whiskey.

Enda fördelen med att det finns civil mc-poliser! Så dessa idioter kan tas på bargärning:hihi

Enligt videon hade tomten i bilen prejat av en anan grupp motorcyklister av vägen tidigare, så de kanske var sugna på att faktiskt sätta dit honom?
Men jag hade definitivt aldrig legat bredvid någon som kör sådär. Bara att be om att få smaka asfalt. :3freak

Hur många gånger har det här klippet varit på SH tapeten nu? Har vi lyckats komma fram till något vettigt utöver att ingen de facto vet något kring omständigheterna, någon av gångerna klippet postats :va

Gammal, har vart uppe förut :arsele

Edit: hann visst inte först :glömdet

/G

Last edited:
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen