moppefuckon lär sig tidigt!

Trycka på knappar är väl en sak men att skuva ut oljepluggen är ju nakcskått direkct. :fatta! Risken att vurpa är ju extremt hög.

Ninjaboy skrev:
Trycka på knappar är väl en sak men att skuva ut oljepluggen är ju nakcskått direkct. :fatta! Risken att vurpa är ju extremt hög.

Fjunen lär sig tidigt att parasitera på samhället.. nakcskått direkct gäller. Polisbumsen betalas ju med skattemedel dessutom..+ ev sjukvård av 1 st repig polis.. :rolleyes:

Jävla dårskap :kocko , hade han gått omkull och slagit ihjäl sig hade det helt plötsligt varit vållande till annans död ist....
//Tobbe

Creeed skrev:
Hög nivå på tråd hörrö. Skärp upp dig ! :kocko

Känns som att om du ska sitta och kommentera alla trådar/inlägg som inte håller hög nivå så har du nog inte tid med något heltidsjobb.
Det är ett diskussionsforum och artikeln handlade om en mc, vad är problemet ?

jag tycker att alla ska tagga ner lite.

Nu på sensommaren/hösten så får vi väl stötta varandra & kanske sitta i någons garage, dricka ett par beeer & ljuga.. samt trimma & polera :D

inte hoppa på & ropa glåpord åt varandra :7peta

för övrigt tycker jag själv att det e svinigt att sabotera en hoj så. eller annat fordon för den delen. skit samma om det är ett polis fordon eller ej.

nu ska jag iaf ta en öl till :fyllisar

Hade jag sett ungjäveln göra det hade jag f-n ärligt talat gett han en snyting (om det inte funnits vittnen).. Gripit honom och väntat på polisen & sagt att han trillade när han försökte sticka.. Tycker f-n så mkt bättre om poliser än ligister...
Tycker att det är bra att poliser finns, tom trafikare (fast jag själv åkt dit ett par ggr) vem fan ska annars se till så att mina nära & kära inte blir överkörda av ett fyllo?

croom skrev:
va fan e d å skratta åt... tänk fall att d var du som gick på trottoaren precis när han klotade.. och körde över dig :kocko
jaja, men förutom oljepluggen lät det ganska kul faktiskt...

Remus skrev:
vem fan ska annars se till så att mina nära & kära inte blir överkörda av ett fyllo?

Knappast trafikpolisen iaf, dom har fullt upp med att tjäna pengar på fortkörare. Rattfyllona klarar sig ju om dom inte kör för fort.

KawaChris skrev:
Knappast trafikpolisen iaf, dom har fullt upp med att tjäna pengar på fortkörare. Rattfyllona klarar sig ju om dom inte kör för fort.

Böterna går till statskassan.. svarta hålet alltså.. om det känns mera motiverat att betala då.. :rolleyes:

KawaChris skrev:

Har tagit tre rattfyllon i dag. Ingen av dem körde för fort........... :banana

Klagar inte på min lön, men den är lika hög oavsett hur många fortkörare jag "tar".

Practical Jokes är väl en sak, men sabotage som kan leda till allvarliga olyckor... :fatta! Må Jultomten strunta i dessa ungar i år :tomten

CHROLO skrev:
Har tagit tre rattfyllon i dag. Ingen av dem körde för fort........... :banana

Klagar inte på min lön, men den är lika hög oavsett hur många fortkörare jag "tar".

Är det du som är "Järnet"? :brynad

Bra jobbat iaf! :tummenupp

Back