moppefuckon lär sig tidigt!

CHROLO skrev:
Den tiden på dygnet flera gånger i veckan! Jösses!! :confused:
Lever du på att råna banker eller.........? :)

Tänkte samma sak, lär väl inte vara en fortkörning eller lite wheelande som lett till det där enorma intresset för dig? :va

CHROLO: När ställer ni MC-poliser av för säsongen då, vad är normalt i Stockholmsområdet?

CHROLO skrev:
Den tiden på dygnet flera gånger i veckan! Jösses!! :confused:
Lever du på att råna banker eller.........? :)

Jag och även vänner har blivit utsatta för samma sak..

Blivit hotad och förföljd..

Poliser som kommer fram när dom inte är i tjänst och lägger gliringar..

Men nu bor man inte i Sthlm, helt annan grej där med poliser.. Dom har väl lite mer o göra där.. :confused:

sgtpepper skrev:
Vad har du gjort för snedsteg då, bilinbrott, misshandel, rån? De flesta Svenssons tycker nog att det är helkul när polisen jävlas med folk som "gör snedsteg". Häng snedstegarna högt!

inte ens i närheten grabbar! problemet är väldigt MC- relaterat.. tydligen har dom läst saker som jag skrivit här på sporthoj å klassat mig som menace to society! såna som mig behöver smisk på rumpan tydligen!!!! blir bara förvånad över hur mycket energi som kan läggas på en liten buse..... kan ju tillägga att umeå har polishögskola och det är inte otroligt att jag fått mina alldeles egna aspiranter i examenstider....

Last edited:
Kreuger skrev:
Tänkte samma sak, lär väl inte vara en fortkörning eller lite wheelande som lett till det där enorma intresset för dig? :va

CHROLO: När ställer ni MC-poliser av för säsongen då, vad är normalt i Stockholmsområdet?

Det är lite olika beroende på hur mycket entusiast man är. Jag kör tills halkan kommer. :D

Och återigen visar det sig att moppefucko inte har med vad som står i passet, det är en mental ålder. Eller avsaknad därav.....

Snorungar skall lära sig jävligt tidigt att inte pilla på saker som de inte äger!
Den lilla skitunge som gjorde detta är förmodligen på väg till en karriär som kommer sluta med att han stjäl nån av våra hojar! Och jag VET att alla då kommer kunna hålla sig för skratt!

Poliser är bra! Skulle inte vilja leva i detta samhälle utan dem... MEN, jag kan ibland tycka att de borde ägna sig åt rätt saker...lägga kraften där den behövs så att säga, som tex. att ge fan i att bry sig hur vinklad min plåt är, då den syns hur bra som helst. Ska de inte bötfälla eller annat så... låt oss va!

tjing!

madmagnus skrev:
inte ens i närheten grabbar! problemet är väldigt MC- relaterat.. tydligen har dom läst saker som jag skrivit här på sporthoj å klassat mig som menace to society! såna som mig behöver smisk på rumpan tydligen!!!! blir bara förvånad över hur mycket energi som kan läggas på en liten buse..... kan ju tillägga att umeå har polishögskola och det är inte otroligt att jag fått mina alldeles egna aspiranter i examenstider....
Bah, jag brukar oftast inte gnälla på folk, men när det blir så här uppenbart så kan inte ens jag låta bli.

Jag skulle kalla dig moppefucko om det var nog förnedrande, men antagligen är du så van att höra det så du inte tar åt dig. ;)

Hursomhelst, vad var det du hade skrivit här på SH som gjorde polisen så intresserad?

Kan det vara detta inlägg, det enda jag hittade bland dina inlägg som var lagstridande:

http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=748521&postcount=12

F.ö ett mycket bra inlägg som ger en fin bild av din personliga mognad.

Flippen:
Värst vad alla verkar lätt retade här då..

Han kanske är en dålig polis som förtjänar det?

Finns många bra poliser men tyvärr desto fler sämre poliser i detta land..

Även om det är en "dålig" polis - Anser du att han förtjänar att vara med om en olycka, då anser jag att du förtjänar att vara med om en, för att du anser det du anser...
Hur kan du veta att det finns fler "sämre" poliser än "bra" poliser?
Jag ger inte mycket för dina åsikter... Väx upp...

madmagnus:
JAG tycker inte om poliser.... MEN jag tycker poliser är BRA!!! däremot tycker jag att det är skoj när folk dissar poliser för 99 procent av kåren får fetstånd av att göra livet jobbigt för vanliga svensson som gjort ETT snesteg! sen skuggar dom dig tils du blir gråhårig.... ingen av er skulle bli speciellt lyckliga när snuten väntar på dig (gömda) kl halv 6 på morgonen när du ska till jobbet.... 6-7 gånger på 3 veckor dessutom! har även varit 2 bilar på en liten kille man undrar ju vart skattepengarna tar vägen????

och för er blåvita som läser detta kan jag bara säga att det behövs ingen eskort längre för mc säsongen är över för min del så lägg era resurser på VIKTIGA saker!

Än en gång, hur kan du veta att 99% av alla poliser får fetstånd?
Av de poliser jag känner privat är 100% jävligt schyssta och friar hellre än fäller, skriver ned hastigheter eller skiter i att rapportera överhuvudtaget.. Såvida inte personen i fråga beter sig "dumt"..
Jag blev själv stoppad och bötfälld i Februari på väg till jobbet, sura pengar men det är jag som gjort fel, inte poliserna..
Ang. polisens resurser - tror du verkligen att det är poliserna på "fältet" som bestämmer vad som skall göras med resurserna? *suck*

Flippen skrev:
Värst vad alla verkar lätt retade här då.. :7peta

Han kanske är en dålig polis som förtjänar det?

Finns många bra poliser men tyvärr desto fler sämre poliser i detta land.. :död

Det är du och Fox Moulder. Sanningen finns där ute, broder!

madmagnus skrev:
Att köra utan A-kort är inte MC-relaterat, det är bäng-i-huvudet-relaterat.

Hur missar man en stor öljepöl under hojen? Dessutom borde ju oljelampan börja lysa på en gång.

Rigge skrev:
Läcker den olja och skär då? Jag startade min utan den pluggen en gång, det hörs ganska bra att den är borta.
Det sprutar också rätt friskt med olja, lite beroende på modell...

Texas skrev:
http://www.allehanda.se/lokalt/4791

Åklagaren yrkade på fängelsestraff för denna typen av brott, men med tanke på gärningsmannens ringa ålder så skulle bötesbelopp vara rimligt....

Sådana dära saker är ju sjuka! :kocko

Snacka om att inte kunna tänka på dom konsekvenser som kan ske när man gör något sådant! :va

Tråkigt med idioter. Har själv upplevt att någon lossade pluggen lite...den lossna helt på E4an i115 km/H. Än idag är man jävligt skraj ibland men har flyttat helt från det garaget den stog i och kör på. Hur kommer man ens på sonna saker?

Texas skrev:
http://www.allehanda.se/lokalt/4791

Åklagaren yrkade på fängelsestraff för denna typen av brott, men med tanke på gärningsmannens ringa ålder så skulle bötesbelopp vara rimligt....

Om jag hde råkat ut för att någon skulle ha skruvat loss oljepluggen igen för mig, så hade jag nog fanimej sett till att den idioten fick det hett om öronen. Det häände nämligen en gång på moppen, och den olja vart inte heller så go att få på benet... han köra ett par hundra meter , och sedan vart det ganska varmt om ena benet. :4skrika

Back