Tok!g
Ska vi?
croom skrev:va fan e d å skratta åt... tänk fall att d var du som gick på trottoaren precis när han klotade.. och körde över dig :kocko
Tänk när du ligger över hastighetsbegräningsarna(som jag antar du gör) så är du en fara på 2 hjul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
croom skrev:va fan e d å skratta åt... tänk fall att d var du som gick på trottoaren precis när han klotade.. och körde över dig :kocko
CHROLO skrev:Har tagit tre rattfyllon i dag. Ingen av dem körde för fort...........![]()
Klagar inte på min lön, men den är lika hög oavsett hur många fortkörare jag "tar".
) men att uppröras över att andra åker dit är väl lite väl engagerat. Ninjaboy skrev:Det är ju faktiskt olagligt att köra 120 på 110 väg så det är väl inte så konstigt. Kan förstå att man tycker att det är ett litet brott om man åker dit själv (har aldrig åkt dit på så lite) men att uppröras över att andra åker dit är väl lite väl engagerat.
![]()
Och du är förstås expert på resursfördelning smart som du är? Alltid lätt att kritisera andra när man inte behöver göra något själv.Holger skrev:ja men är det inte bättre att stå vid en skola då tycker du eller är du lika dum som dom? man måste använda resurserna på rätt sätt.
Ninjaboy skrev:jag respekterar alltid i möjligaste mån 30 och 50.

Du är min idolCHROLO skrev:Har tagit tre rattfyllon i dag. Ingen av dem körde för fort...........![]()
Klagar inte på min lön, men den är lika hög oavsett hur många fortkörare jag "tar".
Ninjaboy skrev:Och du är förstås expert på resursfördelning smart som du är? Alltid lätt att kritisera andra när man inte behöver göra något själv.
Om du tänker på trafikplatsen för motorfolk känt som lilla Anderstorp (eller möjligtvis Birsta) så står de väl där under sommaren för att helt enkelt många passerar där på E4:an. Om du tolkar det som att de gör det för att "tjäna pengar" eller för att många fler kör för fort där är väl upp till dig. De flesta har väl vett att ta det lugnt förbi skolor, jag respekterar alltid i möjligaste mån 30 och 50.
KawaChris skrev:det där var lite dubbeltydigt.. vilket är det: alltid eller 'i möjligaste mån'![]()
man undrar ju vart skattepengarna tar vägen????Gavazn skrev:Fan att inte grisen klotade..![]()
![]()

låter mer troligt att dom öppnade påfyllningspluggen.JoS skrev:Lite lustigt var det allt.
Ungarna nu för tiden verkar vara ovanligt välförsedda om dom kutar omkring med verktyg som passar för att öppna oljepluggen på en mc.
Tjet skrev:Är det du som är "Järnet"?![]()
Bra jobbat iaf!![]()
stoffer skrev:Du är min idolJäkligt starkt jobbat. Hur många fortkörare har du tagit då?
madmagnus skrev:JAG tycker inte om poliser.... MEN jag tycker poliser är BRA!!! däremot tycker jag att det är skoj när folk dissar poliser för 99 procent av kåren får fetstånd av att göra livet jobbigt för vanliga svensson som gjort ETT snesteg! sen skuggar dom dig tils du blir gråhårig.... ingen av er skulle bli speciellt lyckliga när snuten väntar på dig (gömda) kl halv 6 på morgonen när du ska till jobbet.... 6-7 gånger på 3 veckor dessutom! har även varit 2 bilar på en liten killeman undrar ju vart skattepengarna tar vägen????
och för er blåvita som läser detta kan jag bara säga att det behövs ingen eskort längre för mc säsongen är över för min del så lägg era resurser på VIKTIGA saker!
Vad har du gjort för snedsteg då, bilinbrott, misshandel, rån? De flesta Svenssons tycker nog att det är helkul när polisen jävlas med folk som "gör snedsteg". Häng snedstegarna högt!madmagnus skrev:att göra livet jobbigt för vanliga svensson som gjort ETT snesteg!
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller