VAFAN!
Nu blir jag förbannad! ALLVARLIGT TALAT! Ni får växa upp allihop! Här försöker man samla ihop lite folk å köra en sväng å ha trevligt och så ska ni sitta å smutskasta varandra på internet! Jag är inte intresserad av att köra med folk som ska snacka skit vare sig åt det ena eller andra hållet. Om alla kör efter eget huvud så kan man skita i vad andra gör, hur deras hojjar ser ut osv. Hoj för mig handlar om gemenskap och att ha trevligt. När man kör hoj bortser man från ålder, kön, sexualitet, och vad man kör för jävla hojjävel! Vi har ett gemensamt intresse, köra båge å dricka kaffe (utom quman och henkeS som väljer oboy o saft...)! Alla är precis lika trafikfarliga! De som kör med slicks, de som kör med miniblink, de som kör på bakslangen, de som kör för fort (vilket inkluderar oss alla) och inte minst jag som inte suttit på en hoj på 4 år så vafan ska folk tjaffsa om backspeglar? Låt folk köra vilken hoj de vill, det är upp till var och en att låta bli att köra med oss om man anser oss vara trafikfarliga. Skit nu i allt sånt här småskoletjaffs och försök göra det bästa av den här dagen!
Och fan ta er om ni förstör mitt gazz me tjaffs!