monster-madness-super-gazz lördag 25/4

Status
Ej öppen för fler svar.
Dessutom så är här väl ingen som någonsin brytt sig om trafiklagarna? :va

Edit: Bryr sig gör man väl, men tar det inte så härt iaf :hihi

Intressant synpunkt.
De flesta som kör bryter mot flera trafiklagar under ett gazz, däribland jag själv:banana

EDIT: Tänk er detta scenario: Debatt, Janne Olofsson om dagens mc-galningar i trafiken. Skånska rr-förare i vild diskussion om blinkers och backspeglar.

Svenska folket hade tyckt vi alla var dumma i huvet:rofl

Last edited:
Vi vill köra bottenfaolit gazz idag

1. Rebecca
2. Swish
3. Nilssson_
4. Izor
5. Anteros
6. WickeD
7. Android
8.
9. "OFFE" the beeäääst
10. Sulis
11. Bunde
12. Fajfor

Hinner inte. Dök upp en massa annat så jag har ens inte hunnit börja på hojen. :(
Ni får fixa ett monstergazz imorgon också.

Jag tänkte bara säga att jag tycker:
Precis som jag sade igår att:
Det är ju inte fel om man kan sitta och DISKUTERA saker i verkliga livet!!!
Sen om man inte har argument eller inte fixar att diskutera saker i verkliga livet så tycker jag att man skall vara tyst,eller skita i att diskutera.Inte Bli sur som fan för att någon annan tycker på ett annat vis.Bli sur och köra hem och skriva i en tråd som handlar om en körning dagen efter kan jag tycka är lågt som fan,sen dessutom inte skriva namnet på dem som varit med utan bara "vissa"+
Att det som står där är rena lögner är ju att hålla det på en nivå som är låg som fan!!!!Jag eller någon annan har inte sagt att du kör sämre än någon annan swich eller att du skulle "döda någon"har det ju aldrig varit tal om.
Om du vill diskutera detta mer så tycker jag att du kan ta det i verkliga livet
med dem som är berörda,inte skriva i en samkörningstråd till dagen efter!!fixar du inte det så är jag tacksam om du inte sitter och skriver massa skit i trådarna!!!Tack på förhand!!
Sen till er andra som inte lyssnade på diskutionen live ni skall kanske tänka på vad ni skriver.
Tex Du mr k villket ess du är du som har kört så pass många mil och är så jätteduktig på att köra och som var med i diskutionen igår.
Du vet ju precis vad alla sa och det har du ju gjort ett inlägg om!!!
Vill du mig någonting så är du välkommen att ringa eller komma hit och snacka med mig.
Jag kommer inte att diskutera denna fråga något mer varken i denna tråden eller i någon annan tråd!!
Är det någon annan som vill diskutera detta ämne är ni välkomna att diskutera det live!!!
Tack på förhand

Instämmer med föregående talare!!

VAFAN!

Nu blir jag förbannad! ALLVARLIGT TALAT! Ni får växa upp allihop! Här försöker man samla ihop lite folk å köra en sväng å ha trevligt och så ska ni sitta å smutskasta varandra på internet! Jag är inte intresserad av att köra med folk som ska snacka skit vare sig åt det ena eller andra hållet. Om alla kör efter eget huvud så kan man skita i vad andra gör, hur deras hojjar ser ut osv. Hoj för mig handlar om gemenskap och att ha trevligt. När man kör hoj bortser man från ålder, kön, sexualitet, och vad man kör för jävla hojjävel! Vi har ett gemensamt intresse, köra båge å dricka kaffe (utom quman och henkeS som väljer oboy o saft...)! Alla är precis lika trafikfarliga! De som kör med slicks, de som kör med miniblink, de som kör på bakslangen, de som kör för fort (vilket inkluderar oss alla) och inte minst jag som inte suttit på en hoj på 4 år så vafan ska folk tjaffsa om backspeglar? Låt folk köra vilken hoj de vill, det är upp till var och en att låta bli att köra med oss om man anser oss vara trafikfarliga. Skit nu i allt sånt här småskoletjaffs och försök göra det bästa av den här dagen!

Och fan ta er om ni förstör mitt gazz me tjaffs!

VAFAN!

Nu blir jag förbannad! ALLVARLIGT TALAT! Ni får växa upp allihop! Här försöker man samla ihop lite folk å köra en sväng å ha trevligt och så ska ni sitta å smutskasta varandra på internet! Jag är inte intresserad av att köra med folk som ska snacka skit vare sig åt det ena eller andra hållet. Om alla kör efter eget huvud så kan man skita i vad andra gör, hur deras hojjar ser ut osv. Hoj för mig handlar om gemenskap och att ha trevligt. När man kör hoj bortser man från ålder, kön, sexualitet, och vad man kör för jävla hojjävel! Vi har ett gemensamt intresse, köra båge å dricka kaffe (utom quman och henkeS som väljer oboy o saft...)! Alla är precis lika trafikfarliga! De som kör med slicks, de som kör med miniblink, de som kör på bakslangen, de som kör för fort (vilket inkluderar oss alla) och inte minst jag som inte suttit på en hoj på 4 år så vafan ska folk tjaffsa om backspeglar? Låt folk köra vilken hoj de vill, det är upp till var och en att låta bli att köra med oss om man anser oss vara trafikfarliga. Skit nu i allt sånt här småskoletjaffs och försök göra det bästa av den här dagen!

Och fan ta er om ni förstör mitt gazz me tjaffs!

BEX 4 president!!!!!!:banana :banana

Tex Du mr k villket ess du är du som har kört så pass många mil och är så jätteduktig på att köra och som var med i diskutionen igår.

Nej, jag var inte med i eran diskussion men jag lade bara ett inlägg om att köra utan backspeglar inte är mera trafikfarligt än allt annat vi gör.

Denna tråden är härmed stängd då alla fått ventilera sina åsikter. Om ni vill prata vidare i ämnet så gör det i PM eller IRL. Som vanligt så blir det en höna av en fjäder eftersom det kan vara svårt att förmedla en känsla eller en tanke i text över internet.

/Mr K

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...