Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför lägger du ner swish ! Jag kommer till staffanstorp iaf, bra att du styr o ställer Mr K !![]()
"Vissa" anser att jag kommer orsaka olyckor, helt plötsligt, för att jag inte har backspeglar.
Har inte bestämt mig än om jag ska köra eller ej. Blir nog en runda på egen hand, så jag inte råkar döda någon. Det vore ju förargligt.
Ni kan vara lugna. Hon kommer till Pump. Måste ju tanka nånstans med sitt tankkort.
(förlåt swishi)
Ja har heller inga backspeglar :S
"Vissa" anser att jag kommer orsaka olyckor, helt plötsligt, för att jag inte har backspeglar.
Har inte bestämt mig än om jag ska köra eller ej. Blir nog en runda på egen hand, så jag inte råkar döda någon. Det vore ju förargligt.
Jag vet jävlar i mig inte hur jag ska svara på det för att dra på smilbanden.Jag har OK-kort nu!![]()
HAHAHAHAHA, varför i helvete skulle de orsaka olyckor bara pga inga backspeglar? det va d dummaste ja hört, hälften av dom som har backspeglar e fan inte ens kapabla till att använda dom på rätt sätt![]()
![]()
Du kör ju sist så du behöver inga....Jag vet jävlar i mig inte hur jag ska svara på det för att dra på smilbanden.
Inga speglar jag heller..
Min mening också..![]()
swish ska med annars vet vi inte vart vi ska ta vägen ju=P
Där finns andra (mest besserwissrar) som hittar!
Du kör ju sist så du behöver inga....
I övrigt kan jag säga att jag har backspeglar på både Duccen och Trajjan men jag ser inte ett skit i dem så jag kan lika väl vara utan, det går att vrida på huvudet.![]()
![]()
![]()
jag litar inte på dem=P I WANT YOU BABE!
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |