monster-madness-super-gazz lördag 25/4

Status
Ej öppen för fler svar.
1. Rebecca
2.
3. Nilssson_
4. Izor
5. Anteros
6. WickeD
7. Android
8. JesperN kommer såklart för du har så fin hoj
9.
osv

Jag ska tänka på er när jag sitter på en tråkig konfirmation vid det klockslaget :huvet :huvet

Varför lägger du ner swish ! Jag kommer till staffanstorp iaf, bra att du styr o ställer Mr K ! :D

Varför lägger du ner swish ! Jag kommer till staffanstorp iaf, bra att du styr o ställer Mr K ! :D

"Vissa" anser att jag kommer orsaka olyckor, helt plötsligt, för att jag inte har backspeglar.
Har inte bestämt mig än om jag ska köra eller ej. Blir nog en runda på egen hand, så jag inte råkar döda någon. Det vore ju förargligt.

"Vissa" anser att jag kommer orsaka olyckor, helt plötsligt, för att jag inte har backspeglar.
Har inte bestämt mig än om jag ska köra eller ej. Blir nog en runda på egen hand, så jag inte råkar döda någon. Det vore ju förargligt.

Ja har heller inga backspeglar :S

HAHAHAHAHA, varför i helvete skulle de orsaka olyckor bara pga inga backspeglar? det va d dummaste ja hört, hälften av dom som har backspeglar e fan inte ens kapabla till att använda dom på rätt sätt:huvet :huvet

HAHAHAHAHA, varför i helvete skulle de orsaka olyckor bara pga inga backspeglar? det va d dummaste ja hört, hälften av dom som har backspeglar e fan inte ens kapabla till att använda dom på rätt sätt:huvet :huvet

Min mening också.. :)

Jag vet jävlar i mig inte hur jag ska svara på det för att dra på smilbanden. :va

Inga speglar jag heller..
Du kör ju sist så du behöver inga....
I övrigt kan jag säga att jag har backspeglar på både Duccen och Trajjan men jag ser inte ett skit i dem så jag kan lika väl vara utan, det går att vrida på huvudet. :nicka :wiggle :rock

Swish, kör inte du, kör inte jag. Löjligt att folk ska komma med sånna påfund. Då kör vi som tycker det är ok att köra utan backspeglar så kan de andra idioterna stanna hemma.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP