Sådär säger alla som inte har råd med jänkeprylarTum-länderna har ju vunnit två världskrig.
![]()
ääääh
jaajaa, jänkarna hoppar ju bara in på bortaplan i slutminuterna och ser till att "rätt" lag vinner

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sådär säger alla som inte har råd med jänkeprylarTum-länderna har ju vunnit två världskrig.
![]()
ääääh
jaajaa, jänkarna hoppar ju bara in på bortaplan i slutminuterna och ser till att "rätt" lag vinner![]()
Nejfan, jag betalade! Man är ju genuine white trash, va!
Ja deras efterkrigspolitik är nog inget jag har lust att försvara mer än det globenspektakel din chef just bevistat. Jag har faktisk tackat nej till gratisbiljetter på monsterjam två ggr, sista gången på ett sätt där jag antydde att erbjudandet var förolämpande
Motorwrestling...
Om du inte slutar så sprider jag ut att du har amerikanska K&N-filter till både olja och luft på SV:n![]()
Var där i ett fullsatt globen idag med min 5-åriga dotter.Började med att man blev lagom munter av att sitta i bilkö en o en halv timma för att komma fram ens.
Men 179 spänn för en biljett e ju inte direkt dyrt heller för att få se lite brum brum(en o en halv grogg på krogen typ)![]()
OKMattias är inte chefhan är telefonist
![]()
Grustag, bromsa, sandvall, på film. Känns som om jag har övertaget![]()
Köpte biljetterna på ticnet oxå 21 september.läktare A,sektion A19 rad 13,platserna 36 o 37.Var dock 185 kr per styck när jag kollade nu.Väldigt nöjd med platserna iaf.Var ju lagom kul att följa med en ström av bilar ner i ett enkelriktat p-hus där alla var tvungna att vända o köra upp genom samma dörr o försöka ta sig ut på gatan igen 20 minuter innan start.Tydligen hade portarna åkt upp av misstag,för det var bara förhyrda platser där nere.Sjukt att det inte fanns nån skylt om d utanför egentligen.Hade dock sånt megaflyt att en bil lättade från en ruta med p-skiva mitt framför globen sen.Dock bara en timmas parktid,men jag chansade o hade klarat mig efter det var slut iaf.Samma här, köerna i den förbannade tunneln varade i 50 minuter för oss, kom dit en kvart efter starten. Hade vi letat efter en laglig p-plats hade vi väl missat hela skiten.
Men får man fråga vart du köpte för 179:-/biljett? Vi pyntade 375:- på ticknet eller nåt sånt skit.
*Massa text*
/Europe
Köpte biljetterna på ticnet oxå 21 september.läktare A,sektion A19 rad 13,platserna 36 o 37.Var dock 185 kr per styck när jag kollade nu.Väldigt nöjd med platserna iaf.Var ju lagom kul att följa med en ström av bilar ner i ett enkelriktat p-hus där alla var tvungna att vända o köra upp genom samma dörr o försöka ta sig ut på gatan igen 20 minuter innan start.Tydligen hade portarna åkt upp av misstag,för det var bara förhyrda platser där nere.Sjukt att det inte fanns nån skylt om d utanför egentligen.Hade dock sånt megaflyt att en bil lättade från en ruta med p-skiva mitt framför globen sen.Dock bara en timmas parktid,men jag chansade o hade klarat mig efter det var slut iaf.
Tack!Men du har åldern på din sida, gammlon som du får tycka precis så.
Tack!![]()
/J
Varsågodldman-smilie
Nädå, ska inte vara elak. Du är bara äldre än mig, inte lastgammal. Än.![]()
Du kan smickra bäst du vill, kommer du till Sthlm och rullar in på Sveavägen är du toast vid rödljusen, det vet du.
/HD
....Överallt ser man flashiga amerikanska kläder, Adidas, Polo, Ralph Lauren, Russel, Scott för att inte tala om alla amerikanska kepsar med reklamtryck...
/Europe
Halta hästarna nu, Adidas är ju tyskt =)
Nja,tror inte man kunnat få så mycket bättre platser än vad vi hade,däremot brukar det löna sig att beställa dom långt i förväg.P-platser finns för evenemangsbesökare,men då måste man betala med kort o jag hade glömt mitt hemma.O dessutom var kön så lång att även jag blivit försenad om jag skulle parka där.Men det finns platser iaf.Men du har åldern på din sida, gammlon som du får tycka precis så
Jaja, då blev man väl blåst då eller så hade vi jävligt bra platser...
Jag såg en konvoj som åkte ut från ett enkelriktat p-hus, måste varit samma. Tänkte nästan dra ner där men då kanske det hade blivit ännu dyrare...
Jämna den där stadion med marken, den som ligger bredvid, så kan de göra p-platser där för uppenbarligen har de inte tänkt så långt direkt...
Nja,tror inte man kunnat få så mycket bättre platser än vad vi hade,däremot brukar det löna sig att beställa dom långt i förväg.P-platser finns för evenemangsbesökare,men då måste man betala med kort o jag hade glömt mitt hemma.O dessutom var kön så lång att även jag blivit försenad om jag skulle parka där.Men det finns platser iaf.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |