Monster Jam!

Kan väll inte göra folk besvikna genom att ändra konceptet heller? :va

Nä det förstås. Det vore som om jag skulle skaffa sporthoj och flickvän. Vad vore jag då... Det kostar sannerligen att avstå anonymitetens behagliga töcken. :hihi

Ok, då blev vi blåsta :näsblod Beställde och betalade i September vi med, syrran som fixade dock så det kanske var hon som blåste oss :D
:gnissla he he he,upptäckte just en sak.Skulle nog ha läst på vuxenbiljetten oxå.:huvet .Min biljett kostade oxå 375 kr,barnbiljetten 185.My bad.

:gnissla he he he,upptäckte just en sak.Skulle nog ha läst på vuxenbiljetten oxå.:huvet .Min biljett kostade oxå 375 kr,barnbiljetten 185.My bad.

Ahh, det förklarade en del... Nåja, jag blev iaf blåst i kiosken bakom läktaren :mad: Idioterna ville ha 145:- för 2 korv med bröd, 2 drickor, en Mer, 2 popcorn. Kom på att jag bara ville ha en dricka och då kostade det bara 135:- :näsblod
Jag förstår att de vill tjäna pengar och det är helt ok, men då ska grejjerna de serverar vara bra också. Nu fick man en kall korv i rågbröd (det matar man inte ens grisarna med) och kalla popcorn som smakade skit. Colan smakade vatten dessutom.
Nej, jag är inte känslig :rolleyes:

Back