Moneys 28 års kalas/The Pink Ladies Party!

Grattis i efterskott!:D fan jag trodded et var idag eller imorrn du fyllde år.. fail på mig:tungan Ses ikväll iaf! du kommer med din pimphundkojja och hämtar oss eller?:hihi

Tack! :) Nä ni får gå från sturup. :tungan Ja klart jag gör. Hahaha....ska bara hinna med allt innan jag hämtar upp er. :tummenupp

I
Och se nu för hundan till att hon kommer i säng i tid ikväll, för aldrig kommer ni aldrig få upp henne till mek-kursen i morgon :D

Lycka till med att få liv i henne så tidigt:gnissla

Får du problem så kan du ringa mig så kan jag hålla en kurs i balkongklättring alldeles gratis!:yoparty

Lycka till med att få liv i henne så tidigt:gnissla

Får du problem så kan du ringa mig så kan jag hålla en kurs i balkongklättring alldeles gratis!:yoparty

jo det lär ju behövas, för saken är at hon inte sover där vi sover så jag och johan kan inte starta hennes hoj för att väcka henne:D

hahah så balla ni e! jag gillar att sova!! och jag behöver det, sluta nu! :D:D:D:D jaa skaaaaa komma upp i tid till mecket! :D

Om det förresten är nån som (mot förmodan ;)) tar bil hit, parkera på Nobelvägen eller Celsiusgatan, fri parkering där på helger.

Jahapp, då vart stockholmarna strandade i noll8stad. Flygen landar inte i malmö så dom kommer inte förräns i mon vid 12. Hoppas nu bara att flyget verkligen går då. Synd att dom missar meckkursen.

Jahapp, då vart stockholmarna strandade i noll8stad. Flygen landar inte i malmö så dom kommer inte förräns i mon vid 12. Hoppas nu bara att flyget verkligen går då. Synd att dom missar meckkursen.
Ja fy fan, nu sitter vi hemma och dränker sorgerna i Norrlands guld!

Men va fan, vi kör imorn istället!

Bättre begagnad konfetti bortskänkes mot avhämtning! ........... VEM tog med detta? Det är fan överallt :huvet Gaaaah

Men kul hade jag iaf :D

Om nån saknar en vit ryggsäck så finns den här. Och en rosa tröja som jag tror tillhör Svalan.

Tack för en mycket trevlig kväll :)
Mycket roligt att träffa många om man inte sett på ett bra tag, samt lära känna nya personer.

Nästa gång skall jag försöka att undvika nykterheten.

Last edited:
Tack alla för en jättetrevlig fest! Som alltid trevligt folk och nu dessutom god pizza till nattamat. Mycket bättre kunde det inte bli! :tummenupp

@leica: Hoppas du hittar din borttappade röst snart. :)

Bitterhet student style, nån granne blev visst irriterad för att jag väntade för länge med att samla ihop konfettin. Hihi :tummenupp

Bifogat

• 20100131.jpg
    20100131.jpg
    169.6 KB · Visningar: 92
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph