Vaselek
Gudomlig sporthojare
Om nån saknar en vit ryggsäck så finns den här. Och en rosa tröja som jag tror tillhör Svalan.
Den vita ryggsäcken är min. ska se om man lyckas ta sig ner i veckan o hämta den.
Tack alla för en riktigt trevlig fest.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om nån saknar en vit ryggsäck så finns den här. Och en rosa tröja som jag tror tillhör Svalan.
Bra att du inte kräktes i min bilTack allihopa! ruskigt kul fest! nu mår man därefter dock men det var det värt
/stefan

Bra att du inte kräktes i min bil![]()

Den vita ryggsäcken är min. ska se om man lyckas ta sig ner i veckan o hämta den.
Tack för en riktigt kul fest och hosting Money och Leica och roligt att träffa många sköna människor
Ni är välkomna upp till Sthlm any day!
PS. Trots att en norrlänning har svårt att fatta vad ni säger i telefonen så måste jag säga att Malmötjejer är kick-ass softa brudar att träffa![]()
Tack för en trevlig kväll! Ursäkta mitt lite tidiga uppbrott dock![]()

Dock måste hålla med dig om att det bara är du och några få som kan köra bil i skåne![]()

Ca 1100:-Vad betalade ni för flygbiljetterna?
Ajaj inte mata hans ego sådär gamlingen klarar inte av sånt!![]()
Bekräftar.
Vem?????
Alla som tog bilder, lägg ut dom här i denna tråd. Det blev 299 bilder med min kamera, vet att fler har.Mina bilder kommer i morgon el nån gång i veckan.
plus någon annans med. Bör man vara orolig över vad som finns på bilderna?Alla som tog bilder, lägg ut dom här i denna tråd. Det blev 299 bilder med min kamera, vet att fler har.Mina bilder kommer i morgon el nån gång i veckan.

Klart du ska komma upp till storstan i vår!Tack själv! Synd vi inte hann ses mer men det finns ju som sagt fler tillfällen. Har inte varit uppe på länge så jag ska nog åtminstone styra upp en resa framåt våren.Vad betalade ni för flygbiljetterna?
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |