Moneys 28 års kalas/The Pink Ladies Party!

Grattis i efterskott!:D fan jag trodded et var idag eller imorrn du fyllde år.. fail på mig:tungan Ses ikväll iaf! du kommer med din pimphundkojja och hämtar oss eller?:hihi

Tack! :) Nä ni får gå från sturup. :tungan Ja klart jag gör. Hahaha....ska bara hinna med allt innan jag hämtar upp er. :tummenupp

I
Och se nu för hundan till att hon kommer i säng i tid ikväll, för aldrig kommer ni aldrig få upp henne till mek-kursen i morgon :D

Lycka till med att få liv i henne så tidigt:gnissla

Får du problem så kan du ringa mig så kan jag hålla en kurs i balkongklättring alldeles gratis!:yoparty

Lycka till med att få liv i henne så tidigt:gnissla

Får du problem så kan du ringa mig så kan jag hålla en kurs i balkongklättring alldeles gratis!:yoparty

jo det lär ju behövas, för saken är at hon inte sover där vi sover så jag och johan kan inte starta hennes hoj för att väcka henne:D

hahah så balla ni e! jag gillar att sova!! och jag behöver det, sluta nu! :D:D:D:D jaa skaaaaa komma upp i tid till mecket! :D

Om det förresten är nån som (mot förmodan ;)) tar bil hit, parkera på Nobelvägen eller Celsiusgatan, fri parkering där på helger.

Jahapp, då vart stockholmarna strandade i noll8stad. Flygen landar inte i malmö så dom kommer inte förräns i mon vid 12. Hoppas nu bara att flyget verkligen går då. Synd att dom missar meckkursen.

Jahapp, då vart stockholmarna strandade i noll8stad. Flygen landar inte i malmö så dom kommer inte förräns i mon vid 12. Hoppas nu bara att flyget verkligen går då. Synd att dom missar meckkursen.
Ja fy fan, nu sitter vi hemma och dränker sorgerna i Norrlands guld!

Men va fan, vi kör imorn istället!

Bättre begagnad konfetti bortskänkes mot avhämtning! ........... VEM tog med detta? Det är fan överallt :huvet Gaaaah

Men kul hade jag iaf :D

Om nån saknar en vit ryggsäck så finns den här. Och en rosa tröja som jag tror tillhör Svalan.

Tack för en mycket trevlig kväll :)
Mycket roligt att träffa många om man inte sett på ett bra tag, samt lära känna nya personer.

Nästa gång skall jag försöka att undvika nykterheten.

Last edited:
Tack alla för en jättetrevlig fest! Som alltid trevligt folk och nu dessutom god pizza till nattamat. Mycket bättre kunde det inte bli! :tummenupp

@leica: Hoppas du hittar din borttappade röst snart. :)

Bitterhet student style, nån granne blev visst irriterad för att jag väntade för länge med att samla ihop konfettin. Hihi :tummenupp

Bifogat

• 20100131.jpg
    20100131.jpg
    169.6 KB · Visningar: 92
*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage