Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jamen sedärja! Sakteliga börjar de komma..
DU har inte lust att slänga upp några bilder på din Teneré i ditt garage?
Vore kul att se lite "riktiga" bilder och inte bara Yamahas fotostudiobilder på hojen hela tiden..![]()
Vad gäller vid drevning? Har hört att man inte ska dreva ned fram för att motorn får jobba mycket hårdare. Bättre dreva upp bak, någon som vet![]()
Vad gäller vid drevning? Har hört att man inte ska dreva ned fram för att motorn får jobba mycket hårdare. Bättre dreva upp bak, någon som vet![]()
Tjabba, har ett stort problem med min XT600X -04 som jag hoppas nån kan hjälpa/tipsa mej med. Jag får inte i 3:e växeln och därmed kan jag bara köra på 1:an och 2:an, jättekul upp till att man har kört 30 meter och är i stort behov av att växla. Det enda positiva är att det enda som är kul att göra med den är att öva på slangen. Men jag har tröttnat på det nu så undrar, vad göra? Kan väl nämna att felet uppstod efter att min kedja hoppade av bakdrevet pga drivpaketet har passerat bäst före datum.
Så är det lönt att plocka ner motorn och kolla om det är någon gaffel som är skev, eller kan det vara verkstads jobb? Är tacksam för alla svar jag får.
Simma lugnt
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti