Modifieringar XT660 X/R

Hejsan alla!

Är också ny här på forumet med en Yamaha XT 660 R och följer denna tråden med stor aptit:rock

Ha det bäst!
/Jtr 71

Någon i stockholmstrakten som är sugen på att sälja sin R? Har ev. en potentiell köpare...

Jojustdet, det skulle jag ju :-). Bortrest i helgen, men ta tag i det nästa vecka kanske?

Mm det beror om du vill ha det. Tänkte lägga ut den annars igen tillsammans med ett annat framhjul dock inte xt eller ttr

:)Gör som Veiron i ottan och sänder ut i etern! :hej Ingen som sitter på ett slip on system till XT 660 R... och kanske grunnar på att sälja....? Droppa gärna ett mail så får vi se vart det bär....:tummenupp

+ Söker svarta handskydd:tummenupp

All the best!

//Jtr 71.

Last edited:
Verkar som om de med tenere har mer motor problem än de med R alt X. Men annars verkar de vara mycket driftsäkra. Skulle verkligen kunna äga en bara för landsväg.

Verkar som om de med tenere har mer motor problem än de med R alt X. Men annars verkar de vara mycket driftsäkra. Skulle verkligen kunna äga en bara för landsväg.

Konstigt jag har för mig att tenerens art nr på motordelar börjar på 5vk vilket tyder på att de är exakt samma motorfamilj,om de inte va superteneren du menade?

jo det är samma, ngn aprilia variant och ngn konstig liten motorcykelmärke har också samma

Konstigt, jag känner till 3st varav 2 jag känner till vars XTZ motor har rasat mellan 2000-3000mil

För den som vill förbättra sin XT´s offroadegenskaper har jag ett 18" bakhjul till R-modellen som jag säljer av. Färdigt och att montera. Plus en uppsättning 17/21" för den som vill ha ett extra set hjul. Fast det har jag ju redan sagt förut :) .

Bara att PM:a vid intresse.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...