Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Varför envisas folk fortfarande med att rekomendera annat än SE?...![]()
Hade ungefär samma önskemål som dig och jag köpte en Motorola V3i som jag är kanonnöjd med. Tunn och bra att ha i fickan.
Precis så är det2758613Kanske för att dom tycker att det är bra hjärngympa att komma ihåg att knappen med några streck på
är till för olika funktioner beroende på om man skriver sms, flyttar sig i menyn eller kollar samtalslistan OSV OSV.
Eller så tycker dom det är kul att gå igenom 5 menyer för att lägga till någon i "mina mobiler" när dom bara ska skicka en sak med bluetooth
kanske tycker dom det är kul att knapparna är ologiskt placerade?
Nä det finns ingen anledning till att ta något annat än SE, men vissa vill tro det och då får dom helt enkelt skylla sig själva
Bara så ni vet så tar SonyEricsson in ungdomar i till avdelningen i Lund
och låter dom pilla på mobiler för att bedöma användarvänligheten och sen får dom biobiljetter som tack.
Tror inte så många märken gör så.

SE är skiten. Faktiskt. SE:s mjukvara är de själva _mycket_ stolta över och om man bara ser till nallen själv funkar det klanderfritt. Jolle-problemen har jag hört om en hel del modeller men de är nog åtrgärdat på de nya modellerna. Hårdvarumässigt så levererar Ericsson Mobile Platforms mobiltelefonplattformar till många "tillverkare." Dessa plattformar håller och kommer att fortsätta hålla absolut yttersta toppklass de närmsta åren. Punkt slut.
SE har ju "släppt" 7 nya nallar som bör komma i handeln runt månadsskiftet (de första, bl.a. 880:n). Kolla på www.sonyericsson.se för att spana på de nya nallarna.

|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!