Mobil

Jag kör med en K700 nu, men eftersom joysticken börjar balla ur så tänkte jag byta lur. Det finns dock inget som lockar förutom en som strax ska släppas.

SE ska släppa en som heter K550i. Den har en hyffsad kamera och så är den bara 14 mm tjock, till skillnad från 750-800 som är 20 mm. Kommer att ligga runt 2000:-

Det ska även komma en K810i som jag är lite sugen på, men den faller som vanligt på tjockleken....

Jolle-problemen har jag hört om en hel del modeller men de är nog åtrgärdat på de nya modellerna.

Det är just det, "har dom NOG åtgärdat", hade dom garantiåtgärdat felet på den telefon jag har nu (alternativt bytt ut den), och gått ut och sagt att "nu GARANTERAR vi att ingen SE telefon kommer att ha problem med jojjen igen" så hade jag glatt fortsatt att köpa telefoner av dom.

Nokia har så vitt jag vet alltid ställt upp, min Motorola var det aldrig något fel på, folk som har haft andra telefoner av andra märken har sällan haft stora problem som inte åtgärdats på garantin...

Har Nokia åtgärdat sitt joystickalternativ, dvs den där femvägsknappen?

Jag hade en lånad 6230 ett tag mellan min tidigare Nokia och min K700i.
Fullkomligt bedrövlig knapp säger jag ur en opartisk synpunkt då jag varit Nokian men gått över till SE. Man behövde övning för att kunna komma in i menyn istället för att hamna i telefonboken, då knappen smidigt nog fungerade som en slags vippbräda, och styrde kraften åt sidan när man försökte trycka rakt på den om man inte tryckte exakt. Tryckte man med nagelspetsen gick det något lättare. Minns en gång när jag över huvud taget inte lyckades komma in i menyn då jag hade frusna, känsellösa fingrar.
Där måste man verkligen ge Nokia eloge. Starkt jobbat, bra tänkt! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back