WEST
Gudomlig sporthojare
Ta med en tårta med sur grädde och skicka i ansiktet på han framför alla och bara gå därifrån... Sedan: sök nytt jobb...
Skulle jag med säga fast tvärtom. Skaffa nytt jobb och sen tårtan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ta med en tårta med sur grädde och skicka i ansiktet på han framför alla och bara gå därifrån... Sedan: sök nytt jobb...
figurerat citat VD:HärNej, hon visar resultat. Dessutom kan hon få så jävla mycket beröm ena dagen och bli utskälld dagen efter. Det handlar även om en provanställning, så han kan sparka ut henne när han vill.
Här http://arbetsplatskonflikt.av.gu.se/1akut/19kraenkningar.html står det:
"Om du utsatts för ett brott och funderar på att själv skaffa fram bevis för detta kan det först vara en god idé att diskutera saken med polis eller advokat/jurist. Det är nämligen inte tillåtet att försöka samla information på vilka sätt som helst. Att i smyg banda samtal mellan vänner eller kollegor kan vara olagligt."
Nån som vet mer om detta? Kan det även vara olagligt att banda ett samtal mellan sig själ och någon annan? Jag har uppfattat det som så att om ena parten känner till att samtalet spelas in så är det OK, men du får inte spela in samtal mellan två parter som inte känner till det.
Nej, hon visar resultat. Dessutom kan hon få så jävla mycket beröm ena dagen och bli utskälld dagen efter. Det handlar även om en provanställning, så han kan sparka ut henne när han vill. Han är en psykopat bara, och som sagts tidigare så är hon inte den enda anställde som får skit, dock verkar hon vara den enda som vågar säga ifrån.
Här http://arbetsplatskonflikt.av.gu.se/1akut/19kraenkningar.html står det:
"Om du utsatts för ett brott och funderar på att själv skaffa fram bevis för detta kan det först vara en god idé att diskutera saken med polis eller advokat/jurist. Det är nämligen inte tillåtet att försöka samla information på vilka sätt som helst. Att i smyg banda samtal mellan vänner eller kollegor kan vara olagligt."
Nån som vet mer om detta? Kan det även vara olagligt att banda ett samtal mellan sig själ och någon annan? Jag har uppfattat det som så att om ena parten känner till att samtalet spelas in så är det OK, men du får inte spela in samtal mellan två parter som inte känner till det.
Varför då? Det är en medlemsorganisation inte jultomten.
facket ska hjälpa alla på arbetsplatsen, oavsett om dom är medlemmar eller inte..gått ett par fack-kurser själv och det är vad jag fått lära mig
facket ska hjälpa alla på arbetsplatsen, oavsett om dom är medlemmar eller inte..gått ett par fack-kurser själv och det är vad jag fått lära mig
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |