MMOG-spel som sparkar stjärt!

Just för tillfället håller jag på att uppgrader ambassaden. När den är klar kommer tre pers att få sig en inbjudan.

Hur kapitalstarka är ni?

Hur går det för er nu på travian? Har ju hållt på i lite drygt en vecka nu? Hur har ni gjort köpt "Plus" eller bara sett prod minska med 20%?

Mark, du som har ambassaden? Hur stora är dina magasin?

Ang. PLUS så kommer jag att få en del guld eftersom jag värvat en hel del spelare. Hur rekomenderar du annars att man ska göra? Det är ju inga stora belopp, men i längden kan det ju såklart kosta på en del.

Jag har precis uppgraderat till 1700 på alla råvaror. Har inte varit nåt problem hittils då jag mer eller mindre alltid är inloggad :rolleyes:

Någon som vill passa lite trupper?

Har väl en 50-60 gubbar?

Bra försvar om inte annat. =)

Hos mig får du gärna parkera en laddning. Jag har helt kommit efter med försvar och lagt pulver på ambassad och det som kommer med den.

Vad innebär det att ha dina trupper hos mig, får jag då stå för käket? Äter dom som små skolbarn eller mer som Mr världens starkaste man alal Samuelsson?

Ehh, äter inte så farligt. Har dem "parkerade" hos TheOne tar "bara" 75 vete/h =)

Läste du mitt "mail" som jag skickade till dig på travian?

Ehh, äter inte så farligt. Har dem "parkerade" hos TheOne tar "bara" 75 vete/h =)

Läste du mitt "mail" som jag skickade till dig på travian?

*host host*
Nej, de va ju inte så farligt.... :rolleyes:

Just det ja, var nog inte helt nykter när jag läste det...ska genast läsa det och svara ordentligt.

Jag är iaf intresserad av att ha lite försvar om det går.

M

Eftersom det är hopplöst att bjuda in folk på ett för alla rättvist sätt, blev det såhär:

Jag har skickat följande:

Inbjudan för Zadde
Inbjudan för Lundus
Inbjudan för TRX850

Gick på vem som hade flest antal invånare.

Tänk på att man måste klicka på OK TVÅ gånger för att skatten ska börja promenera bort.

Välkomna!

Fan! Nyss blev jag attackerad av nån jävel.. så nu när jag ska bygga nått står det bara, För få råvaror.

Aahhh nån som kan hjälpa mig, han är med i en allians som heter AIK.

Kan inte vi sh'are visa dom råttorna vart skåpet ska stå:P

Fan! Nyss blev jag attackerad av nån jävel.. så nu när jag ska bygga nått står det bara, För få råvaror.

Aahhh nån som kan hjälpa mig, han är med i en allians som heter AIK.

Kan inte vi sh'are visa dom råttorna vart skåpet ska stå:P

Ajdå, tråkigt att du blev attackerad. Snodde dom dina råvarar oxå då?

Just nu har vi knappt några krigare alls. Jag håller precis på att bygga mina 3 första för att inte bli helt stjälpt imorrn när folk får börja slåss med mig *gulp*

Tror inte dom tog nått eftersom det är påskfriden nu. Men nått blev det nog för förr så stog det ju exakt vilken tid man kunna börja bygga saker. Nu står det bara För lite råvaror.

Men men.. han ska få igen :D

2871718 Ajdå, tråkigt att du blev attackerad. Snodde dom dina råvarar oxå då?

Just nu har vi knappt några krigare alls. Jag håller precis på att bygga mina 3 första för att inte bli helt stjälpt imorrn när folk får börja slåss med mig *gulp*
Jag har payat nu. :)

Tror inte dom tog nått eftersom det är påskfriden nu. Men nått blev det nog för förr så stog det ju exakt vilken tid man kunna börja bygga saker. Nu står det bara För lite råvaror.

Men men.. han ska få igen :D

Det är för att ditt plus har gått ut. :tummenupp

Hur kommer ni andra att göra när PLUS går ut?

Idag köpte jag för första gången i mitt liv nåt som har med spel att göra. Jösses. Har nog aldrig kännt mig så newdig :rolleyes:

Köp ni andra oxå så jag slipper känna mig så töntig.

Fresten, det går jääävligt långsamt när man tappar dom där 25% i effektivitet :näsblod

Idag om en timme och 21 minuter är påskfreden slut.

Jag har byggt 6 legionäner som ska ut och plundra satan!
Hoppas bara inte att nån annan ska plundra mig :rolleyes:

Hur gör man/Vad behöver man för att bygga en ny by?

Den saken behöver du nog inte bry dig så mkt om den första månaden. Han i spelet som har flest antal invånare har bara 3 byar och totalt nästan 1 000 pers. Man ska bygga senat och grejjer....

Så nu är jag tillbaka i leken efter påskhelgen uten internet =(. Ligger efter som fan men har iaf massa resurser att spendera. Kommer hålla på hela måndagen nu =)

EDIT: nu är vi fanemej många :näsblod :yoparty

Last edited:
Fräd - Fräd (-151|-59)

Verkar vara granne med SH_aelm, och nästan nästgårds med SH_Heimby :tummenupp

Last edited:
Back