MMOG-spel som sparkar stjärt!

Fan nu va det nån homo som anföll mig å döda två av mina tre soldater.. faaan...

Sen så fick jag en inbjudan av Mikke om alliansen men jag fattar inte hur man accepterar.

Nån här som kan gå till attack mot Ambartjik (-31|-152) Det va han som anföll mig. Visa att sh är dom hårda grabbarna ;)

Hur ofta beräknas folk kunna flyttas upp till SH från SH 2? Själv är jag snart redo för att joina SH 2 men behöver bygga ett par saker till. Har hittills prioriterat fälten men idag gick mitt noobskydd ut och jag har inga soldater än, så en allians vore lite tryggare iaf :) Kul om vi kan få det här att rulla på och bli riktigt starka allianser. Det är viktigt att alla verkligen betalar skatt så att vi kan växa så mycket som möjligt. Jag tycker även att vi bör göra motattacker mot de som får för sig att plundra någon av våra medlemmar. Detta för att direkt markera att vi är en stark allians som man inte ger sig på ostraffat. Psykologin är viktig.

Ambartjik (-31|-152) ligger på dödslistan [se i alliansforumet när ni är medlemmar där]

Moe, bara att acceptera att joina Sporthoj ProspeCts =)

När någon har blitt inbjden till en allians. Vart ser personen det för att kunna acceptera? Jag minns inte. Det är väl inte via PM?

Vi skapar en till allians!!

Javisst. Eftersom att bygget med SH - Sporthoj sparkar stjärt tar tid nu när man kommer upp i nivåerna så skapar vi nu en till allians som kommer att agera "underhuggare" åt SH - Sporthoj sparkar stjärt. Ansvarig för dem är Mark här på forumet (Bootstrap69 - [-84|-123])

Jag kommer att bli ansvarig för underalliansen SH - ProspeCts.
Heter BrockLanders på koordinaterna [-151|-17]

Vad gäller?
Det som är tanken är att det är så många som vill vara med i alliansen kommer till "min" först och får bidra med lite resurser som kommer att användas till uppgraderingar av soldater osv. När sedan det finns plats i Sporthoj smiskar stjärt-alliansen kommer topp tre i ProspeCts-alliansen få gå över till stjärtisarna. Skattepengarna används inte till något annat än till alliansen!
Vi gör detta för att skydda er som är nya. Folk går helst inte på andra som är med i allianser.

Regler!
Det är egentligen samma regler som hos stjärtisarna. Man betalar en avgift varje dag (en timmes produktion) till ProspeCts, men på söndagen betalar man till SH - Sporthoj sparkar stjärt istället för att göra de starkare!
Bidrar man inte skatt får man inte vara kvar i alliansen helt enkelt!

Hur gå tillväga? [L = level]
Du skall ha minst:
- Huvudbyggnad L3 (för att kunna bygga marknaden)
- Ambassad L1
- Silo L1
- Marknadsplats L1 (utan markand kan du inte bidra med resurser till alliansen).

Bygg nu på medans jag håller på att fixa alliansen SH - ProspeCts

:yoparty

Jag vill oxå var med :yoparty heter SH_Mitra :)

Fan va less jag blir...
Först nyligen hittade jag gräsplätten som man fixar soldater ifrån. :mad: Jävla gömda samlingsplatshelvete.

Moe och Mitra: Ni har fått en alliansförfrågan. Acceptera i er ambassad :tummenupp

En grej jag inte fattar. Hur kan det skilja så mkt i tid tills råvarorna kommer in?

Bifogat

• eh...JPG
    eh...JPG
    39.3 KB · Visningar: 44
Back