Nitrogen skrev:Mammas korvstroganoff!
Har inte det ryskt ursprung?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nitrogen skrev:Mammas korvstroganoff!
Vantskruv skrev:ÄR DET INGEN SOM GILLAR BLODPUDDING HÄR (självklart med massor med lingonsylt), och mjölk måste man dricka till. Är det bara jag som är knäpp?![]()
Jag måste få bekräftelse att det är någon annan som äter blodpudding, så att man inte känner sig allt för ensam här i världen...

Den funkar typ på jobbet om man steker den och har köpt lite fläsk till. Fast den är ändå störande hård.grömpa skrev:![]()
![]()
men köpes palten är inge god![]()
honkiie skrev:Den funkar typ på jobbet om man steker den och har köpt lite fläsk till. Fast den är ändå störande hård.
P.s du som pitebo måste väl ha varit på paltzerian? Har aldrig varit där men funderar på att fara å äta där nån gång.
Vantskruv skrev:ÄR DET INGEN SOM GILLAR BLODPUDDING HÄR (självklart med massor med lingonsylt), och mjölk måste man dricka till. Är det bara jag som är knäpp?![]()
Jag måste få bekräftelse att det är någon annan som äter blodpudding, så att man inte känner sig allt för ensam här i världen...
Nursey skrev:Blodpudding e skiiiiitgott!!!!![]()
HansJ skrev:Janssons Frestelse
Fy f-n vad hungrig jag blev...

Jonathan skrev:Instämmer!![]()
Jag kan fixa en mysig hemmakväll med lite blodpudding och levande ljus om du kommer till sverige nån gång och är lite hungrig![]()
sirSmokealot skrev:Pytt i panna....
Den bästa Svenska maträträtten!!!!! ELLER????????
Så j---a gött
UrbanTiger skrev:Vad är det för fel på vanlig sVensk mat som Kebab, Pittsa å Hamburgare![]()
Det är ju sVeriges i särklass vanligaste maträtter vi talar om för tusan. Nationalrätter är det.
)Word... Råraker med fläsk, knäckebröd och kall pilsner... det får det att vattnas i munnen på mig iallafall...prulle skrev:Är det bara jag som inte tycker om hänt i veckan? (pytt i panna)
Råraker är därimot jätte gott!
Vi har bättre kebaber i norrland än i södra sverige, eller så har jag bara råkat hamna fel varje gång.Nursey skrev:UT du har så rätt! Ingenstans i Europa har de lika goda pizzor (inte ens Italien!!!)..kebaberna är också bland de bästa!! (och om ni tvivlar så spana in "kebaberna" på Irland..)
Nursey skrev:Vill du veta en hemlissss?...Jag skall till Tierp nästa vecka..
.......och jag e redan i sverige![]()

Mr Vader skrev:Word... Råraker med fläsk, knäckebröd och kall pilsner... det får det att vattnas i munnen på mig iallafall...![]()

Jonathan skrev:![]()
När och var vill du träffas ?![]()
Jonathan skrev:![]()
När och var vill du träffas ?![]()

honkiie skrev:Ni har alla fel
P-A-L-T
eller kroppkakor är väl ganska nära tror jag men palt är så mycket godare, palt med fläsk i, stekt salt fläsk på sidan och smör. Tamejfan världens godaste mat.
UrbanTiger skrev:Ni kan inte Kebab i norrland. Det är bevisat 100 gånger om
Hur kan man steka kebabköttsskivor (frysta) på stekhällen![]()
Värsta jag varit med om är att dom micrade fryst kebab.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |