Xyron skrev:Japp du är knäpp, blodpudding smakar ju skit :S
Som vissa har fattat, pitepalt!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Xyron skrev:Japp du är knäpp, blodpudding smakar ju skit :S
Som vissa har fattat, pitepalt!

prulle skrev:Ja att det osar i huset i tre dagar efteråt får man leva med, det är det värt.
Ett tips ta bort några tomma rader nästa gång.

Nursey skrev:Bennys om 5 minuter hehe...närå..men ja kan ju PMmmmma när jag skall dit nesta vecka råååå![]()

prulle skrev:Bättre än dom feta i väst i alla fall!
Jag tänkte just säga att den italienska var den sämsta, den är så torr.
honkiie skrev:De häftigaste ölen kommer från amerikatt. Hur coolt är det inte att dricka budweiser?
Sen så är min favoritöl corona. Dock så dricker jag inte öl alls ofta för jag gillar sprit bättre.
Nienna skrev:Jag åt den godaste pizzan i Turkiet på en Italiensk pizzeria.... har inte smakat sådan pizza sedan dess.. Vill gärna åka till Italien..skulle vara roligt och se om pizzan där smakar som den jag åt i Turkiet!
prulle skrev:Jag tänkte just säga att den italienska var den sämsta, den är så torr.
Halogen skrev:Bara att åka dit och testa. Rom är en jättekul stad, kan verkligen rekommendera ett besök dit.
Inte torr - den ska vara frasig! Sen ligger nog italienarna ett par divisioner högre vad gäller råvarorna. Här är skinkan typ.. små pommes frittes-liknande köttstavar av "skinka". I Italien: hela skivor av lufttorkad parmaskinka. Ah.. smakskens.![]()
UrbanTiger skrev:Du skojar![]()
Halogen skrev:Bara att åka dit och testa. Rom är en jättekul stad, kan verkligen rekommendera ett besök dit.
Står högt upp på resmålslistan!Kan du rek något särskilt ställe att besöka? Bo på?
Håller med, jag haw en väldigt god vän i wom som heter biggus dickusHalogen skrev:Bara att åka dit och testa. Rom är en jättekul stad, kan verkligen rekommendera ett besök dit.![]()
UrbanTiger skrev:Vilken jävla tur då att inte Skånsk Parmaskinka är godast![]()
Tänk om de vore sååå illa
UrbanTiger skrev:Vilken jävla tur då att inte Skånsk Parmaskinka är godast![]()
Tänk om de vore sååå illa

korvgubbe skrev:....finns ju några tråkmånsar som skulle kunna hävda att all "internationell" mat anpassas till landet där det serveras... Så "kina-käk" smakar inte likadant i Sverige som i Kina eller som i England.... Pizza smakar olika i Norge, Italien och USA.
...och med det som slutsats är det ju inte märkligt att du föredrar den Svenska pizzan eftersom den utgör "normen" för dig...
Nienna skrev:Står högt upp på resmålslistan!Kan du rek något särskilt ställe att besöka? Bo på?
Lugn skrev:Gumman är amerikanska och vi bor här
Halogen skrev:Finns hur mycket som helst att göra! Är man lite historieintresserad (som jag) är det bara att gräva ner sig, forum romanum, coliseum, pantheon - man har att göra i flera veckor. Annars finns det en hel del mycket exklusiv shopping i kvarteren runt spanska trappan, kostar skjortan att handla men att titta är ju gratis.Ett besök i kvarteren i trastevere kan jag också rekommendera, trånga kullerstensgator, tvättlinor och allt sånt som man förknippar med italien. Tänk Lady och Lufsen, fast på riktigt.
![]()
Vi bodde i en företagslägenhet som vi ordnat genom min mors jobb, så boende i Rom är jag inte så insatt i tyvärr.
, så det låter ju underbart! Men att kolla in svindyra affärer kan ju vara kul det oxå!... Lady å Lufsen "på riktigt" låter ju inte alls som en flickas dröm..hihi.. Nu är det bara reskassan som saknas då UrbanTiger skrev:Jalla schitt asså. I Nygården har dom jengen som robbar fålket på stan.
UrbanTiger skrev:bla**e jenget, som vålltar din avkåmma o snor din tjärra när du såver![]()
UrbanTiger skrev:Har forumet dubbelfuckat inläggsfunktinen eller är det min mus som gett upp![]()
inte så konstigt om den ger upp tillslut.... |
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |