Mitt projekt: Yamaha XV500 Virago - Caferacer

Hej.

Jag tog så nära original jag kunde hitta, denna ska dock vara justerbar om man vill ändra lite. Japp stämmer bra, tog den från Indien då några andra jag hittade på nätet gav ett billigare intryck.

//Dajjmen

Hej.

Jag tog så nära original jag kunde hitta, denna ska dock vara justerbar om man vill ändra lite. Japp stämmer bra, tog den från Indien då några andra jag hittade på nätet gav ett billigare intryck.

//Dajjmen
Kanon då ska jag mäta upp den när jag börjar montera ner den!. Köpte en Hyosung GT650 m motorhaveri så tog USD gaffeln på den som jag tänkte använda.

Skickat från min SM-G920F via Tapatalk

Hej alla.

Det var längesedan jag la upp bilder på hojen och ser nu att alla har försvunnit. Jag ska försöka att lägga upp alla bilderna igen när jag hittat rätt ställe att lägga dom på.

Men projektet har inte slutat, det är i full rulle och jag lägger upp bilder på instagram var helg på mina framsteg.

Om ni har en bra sida där jag kan ladda upp alla gamla och nya bilder så säg till annars kan ni följa mig hör så länge här:
https://www.instagram.com/xv500cr/

Trevlig helg folks

/Dajjmen

Hej

Nu har jag äntligen lagat alla bilder så ni kan se allt i tråden igen. Projektet blev ju tillslut klar och jag hade en toppen sommar med många mil köra. Sen kom hösten och allt plockades ner igen.

Så jag tänkte bomba med lite bilder på hur hojen såg ut förra sommaren och på projektet under vintern har gått.

Hojen är inte helt klar men det ska nog gå innan våren kommer.

Från förra sommaren:

1.jpg

2.JPG

3.jpg

Nya omgången:

IMG_20181027_153458.jpg

IMG_20181028_164349.jpg

IMG_20181103_162950_01.jpg

IMG_20181124_174548.jpg

Bifogat

• IMG_20181027_130855.jpg
    IMG_20181027_130855.jpg