Missa inte Stockholms Fittfestival

Va, måste jag både kunna stava och sätta ihop en korrekt mening? Jag är ju man, tyckte det lät bra! :fyllisar

:D

Ni som inte ska ta åt er av detta inlägg vet vilka ni är.

Ni andra, här kommer det och jag förväntar mig ett antal omogna svar på det. :krama

Troligen så är det så att många av er som sitter här och klankar ner på tjejer troligen inte kan få någon själva eller helt enkelt har en som ni tofflar för. Eftersom ni inte vågar säga emot henne hemma sitter ni istället på ett forum och nervärderar kvinnor för skojs skull. ;)
Antagligen hade ni en hård uppväxt med asfalt i sandlådan, fastlåsta leksaker och ingen mamma alls eller med en mamma som ni inte respekterar av olika anledningar.

Ni sitter och beklagar er över bittra feminister osv men egentligen är ni säkert bara rädda att de ska vinna mark och få något att säga till om. Troligen är ni inte manliga nog att klara av en kvinna som säger vad hon tycker och tänker och som fullständigt skiter i era manschauvinista åsikter utan faktiskt har egna åsikter som folk lyssnar på.

Så där ja, let it out so you feel better. :krama

:hej :näsblod

1324408431.jpg

Det togs säkert bort direkt efter att en massa kränkta bitterfittor anmälde det...

Du vann förstapriset. Kommentaren är borta. Nu väntar jag bara på feminister med snoppknivar som lurpassar i buskarna. Men jag räds inte, ty jag har smitt mig en blygdkapsel och en snippkniv att freda mig med!!
Edit: och lyssna på pippi, hon är vettig när hon inte knaprar piller. Och jag har en fantastisk kvinnas safter runt munnen.. ;)

Last edited:
Du vann förstapriset. Kommentaren är borta. Nu väntar jag bara på feminister med snoppknivar som lurpassar i buskarna. Men jag räds inte, ty jag har smitt mig en blygdkapsel och en snippkniv att freda mig med!!
Edit: och lyssna på pippi, hon är vettig när hon inte knaprar piller. Och jag har en fantastisk kvinnas safter runt munnen.. ;)

Haha, det var ju inte otippat att den skulle plockas bort direkt!
Hade investerat i pansar-kallingar om jag vore du, kan bli farligt att lämna huset som du säger... :banana
Sist jag lyssnade på en kvinna så blev jag av med både värdighet och pengar, "me love u long long time" hette det, jo men tjena :brinnerup

Hade investerat i pansar-kallingar om jag vore du, kan bli farligt att lämna huset som du säger... :banana
Sist jag lyssnade på en kvinna så blev jag av med både värdighet och pengar, "me love u long long time" hette det, jo men tjena :brinnerup

Hör jag ett litet erkännande om bitterhet där möjligt. :banana :D

:såjaponken

Ja men ärligt talat, var det hennes eller ditt fel? Har du inget eget omdöme? Integritet?
I slutändan hamnar allt ansvar för ditt eget liv i dina egna händer, läskigt va? :)
Och ja, jag har gjort samma misstag.
Dessutom har kvinnor en tendens att lukta sig till en osäker man och göra livet surt för honom. Dom accepterar nämligen inga halvmesyrer..

Last edited:
Ja men ärligt talat, var det hennes eller ditt fel? Har du inget eget omdöme? Integritet?
I slutändan hamnar allt ansvar för ditt eget liv i dina egna händer, läskigt va? :)
Dessutom har kvinnor en tendens att lukta sig till en osäker man och göra livet surt för honom. Dom accepterar nämligen inga halvmesyrer..

"Women, can't live with em, can't live without em!" :fakta

:rofl :lol

Glöm inte festivalen nu!

Vill man läsa mer om muffar kan man göra det här på "Fittlistan"; nån sida från "Kultureliten" som en bekant till mig var så vänlig och slängde upp på FB. Där kan man lära sig en hel massa saker, speciellt ni som bär runt på en muff.

http://www.kultureliten.nu/fittlistan/

Massor med bilder och snask!

Glöm inte festivalen nu!

Vill man läsa mer om muffar kan man göra det här på "Fittlistan"; nån sida från "Kultureliten" som en bekant till mig var så vänlig och slängde upp på FB. Där kan man lära sig en hel massa saker, speciellt ni som bär runt på en muff.

http://www.kultureliten.nu/fittlistan/

Massor med bilder och snask!

Jag orkade inte läsa noggrant men vid en första genomskumning så verkar det väl vettigt?

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing