Jag orkade inte läsa noggrant men vid en första genomskumning så verkar det väl vettigt?
Håller med, men jag trodde den sexuella revolutionen redan var historia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag orkade inte läsa noggrant men vid en första genomskumning så verkar det väl vettigt?
Till stor del så. Även om småaktiga militantsurfitterier lyser igenom här och där.Jag orkade inte läsa noggrant men vid en första genomskumning så verkar det väl vettigt?
Håller med, men jag trodde den sexuella revolutionen redan var historia?
Mjo, det har devolverat lite också. Med dagens tjejer som har orörd vagina men rövhål som en äggkopp och som aldrig har sett vilken färg deras könshår har.
Man får ha det så om man vill det själv, inget fel i det. Felet kommer när man har det så för att man tror att andra vill ha det så.
Edit: feberstavning.
Mjo, det har devolverat lite också. Med dagens tjejer som har orörd vagina men rövhål som en äggkopp och som aldrig har sett vilken färg deras könshår har.
Man får ha det så om man vill det själv, inget fel i det. Felet kommer när man har det så för att man tror att andra vill ha det så.
Edit: feberstavning.
Glöm inte festivalen nu!
Vill man läsa mer om muffar kan man göra det här på "Fittlistan"; nån sida från "Kultureliten" som en bekant till mig var så vänlig och slängde upp på FB. Där kan man lära sig en hel massa saker, speciellt ni som bär runt på en muff.
http://www.kultureliten.nu/fittlistan/
Massor med bilder och snask!
Håller med, men jag trodde den sexuella revolutionen redan var historia?
Till stor del så. Även om småaktiga militantsurfitterier lyser igenom här och där.
Dock tycker jag att det är sorgligt att mycket av det som är vettigt behöver nämnas då mycket av det borde vara självklarheter.
Mjo, det har devolverat lite också. Med dagens tjejer som har orörd vagina men rövhål som en äggkopp och som aldrig har sett vilken färg deras könshår har.
Man får ha det så om man vill det själv, inget fel i det. Felet kommer när man har det så för att man tror att andra vill ha det så.
Edit: feberstavning.
Jag frågar alla på samma gång. Jag har uppfattat det som att allt detta riktar sig till tonåringar.
Är det en missuppfattning från min sida?
Det är tråkiga uttryck och tramsiga ordval, men vad har vi "vuxna" med det att göra?
All denna information behövs absolut. Tjejer i tonåren pratar inte om sin kropp på det sättet. Allt är tabu och allt ska man skämmas över.
Ja. Läs min text igen. Sista stycket då.
Jag blev nog lite förvirrad härÄr det inte så att denna Fittfestival riktar sig till tonåringar?
Förhoppningsvis är de en majoritet av de som gör saker för att de tror att det är vad andra vill eller gör.
"Man får ha det så om man vill det själv, inget fel i det. Felet kommer när man har det så för att man tror att andra vill ha det så."
Jag blev nog lite förvirrad härÄr det inte så att denna Fittfestival riktar sig till tonåringar?
Förhoppningsvis är de en majoritet av de som gör saker för att de tror att det är vad andra vill eller gör.
"Man får ha det så om man vill det själv, inget fel i det. Felet kommer när man har det så för att man tror att andra vill ha det så."
Jag syftade på den lilla manualen som starstriker länkade till.
Vad festivalen som sådant riktar sig till bryr jag mig inte om dessmer. Jag tycker en sådan debattform är lite tramsig.
Den trodde jag också riktade sig till tonåringar just på grund av språket som används.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |