Missa inte Stockholms Fittfestival

Är det nån som ska gå på fittfestivalen och dra en tajj på en bild med oversized skäggig mutta?

Nu är huvudfittan på tv4 morgon!

Jag förstår inte vad folks behåring har med deras åsikter att göra? :va Alla verkar falla tillbaka på det hela tiden.
Kan inte bara folk få vara som de själva trivs med när det gäller sånt?
Jag brukar inte fråga nån innan jag blir vän med dem hur deras behåring är. Menar ni att ni gör det? :va

Jag tror att det finns en hel del djupingar som kan tänka sig att avsluta en "vänskap" på grund av behåringens vara eller icke vara.

Är det nån som ska gå på fittfestivalen och dra en tajj på en bild med oversized skäggig mutta?

Jo, jag tänkte det. I jämställdhetens namn måste det väl vara vackert med öppen sexualitet även för män eller? Naturligt, spontant och tabufritt är ju ord som passar fint in i PK-hetens agenda så...

Blev tydligen inbjuden till nämnda festival på fb, säkert av nån hunsad toffelvän med en stark självständig flickvän.. kunde såklart inte hålla käft en sekund :D
Peniskaparna lär komma springande vilken sekund som helst!

Bifogat

• uploadfromtaptalk1393434431630.jpg
    uploadfromtaptalk1393434431630.jpg
    109.5 KB · Visningar: 97
Blev tydligen inbjuden till nämnda festival på fb, säkert av nån hunsad toffelvän med en stark självständig flickvän.. kunde såklart inte hålla käft en sekund :D

Vilken lyx att ha vänner man kan få igång så fort :hihi

Det känns inte riktigt juste att du lämnat kvar namnen synligt.

Eh ja det är ingen stängd grupp Skrotnisse, så jag har inte hängt ut nån kvinnokämpe här..

:rofl Du måste ju berätta hur mycket skit du fick. :D

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...