Missa inte Stockholms Fittfestival

Jag kollar heller inte porr. Har inte sett något på läääänge. Utom Debbie does Dallas men den räknas som kulturrulle i mina kretsar.

Jag kollade porr på en av filmkanalerna för ett tag sedan.
Det var ett par utvecklingsstörda spännbögar som runkade på en tårta som en blond variant av "Ika i rutan" sedan åt upp.
vad gick det ut på?
 
Jag kollade porr på en av filmkanalerna för ett tag sedan.
Det var ett par utvecklingsstörda spännbögar som runkade på en tårta som en blond variant av "Ika i rutan" sedan åt upp.
vad gick det ut på?

Hon tålde väl inte kogrädde? Konstigare behöver det inte vara.
En jag känner är allergisk mot komjölk så hon dricker getmjölk. Hon är kärvare än filmblondinen för getmjölk är speciell i smaken om något.
 
Jag kollade porr på en av filmkanalerna för ett tag sedan.
Det var ett par utvecklingsstörda spännbögar som runkade på en tårta som en blond variant av "Ika i rutan" sedan åt upp.
vad gick det ut på?

Blond ika i rutan? Tror precis det gick för mig. Inte mycket känsel kvar 'där nere' efter bråckoperationen..
 
Hon tålde väl inte kogrädde? Konstigare behöver det inte vara.
En jag känner är allergisk mot komjölk så hon dricker getmjölk. Hon är kärvare än filmblondinen för getmjölk är speciell i smaken om något.

Tar hellre getmjölk på en tårta anyday framför sperma, på en tårta.
 
Tog iofs första hojturen till jobbet imorse och det var fanimej helt underbart, så nu kan jag lägga ner det här ägglandet och bara brista ut i ett: sporthojs kvinnor! Ni är fantastiska, helt grymma och underbara! Tack för att ni finns och förgyller det här något efterblivna forumet! *bajsbajsdraihåret*
 
Du måste vara hockeyspelare och född ca 1980 +-2 år?

Den filmen hade jag inte sett om det inte var för min hockeykompis. :eek:

Född 80. Spelade hockey men slutade innan den sortens filmer blev intressanta för mig :) det var bara mer lättsamt förr, innan vaxningar, svanktatueringar, anusblekningar och platinablont var normen.

En sak jag reflekterade över häromdagen var att det finns några som är mer irriterande än snippkramande (pun intended) feminister och det är de tjejer som är feministhatare och gör ner feministerna med "bara för att de är fula och håriga är de såna"- snacket. Dessa cheyer vill bara vinna killarnas gunst. Det är ännu mer barnsligt än att larvigt hylla vaginan i vått och torrt.
Tvi!
 
Jag förstår inte vad folks behåring har med deras åsikter att göra? :va Alla verkar falla tillbaka på det hela tiden.
Kan inte bara folk få vara som de själva trivs med när det gäller sånt?
Jag brukar inte fråga nån innan jag blir vän med dem hur deras behåring är. Menar ni att ni gör det? :va
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top