Mingves kidnappad.....

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date
Åker du buss???? Jag åker aldrig buss längre för att slippa knäppjöken bakom ratten.

Bilen på vintern hojen på sommarn

Min farsa är busschaufför och han är jättesnäll. Han träffar mest puckon till resenärer. Dvs det är tvärtom! :)

Du skev oxå att han hade "go brytning". Menar du att invandrare inte borde få köra buss?[/QUOTE]

:kocko :kocko :kocko :kocko :kocko :kocko :kocko

Last edited:
BlueNote skrev:
Min farsa är busschaufför och han är jättesnäll. Han träffar mest puckon till resenärer. Dvs det är tvärtom! :)
Säkert oftast så om man kör buss, dock träffar jag som kund oftast dumma chaffisar...

//M

Mingves skrev:
Säkert oftast så om man kör buss, dock träffar jag som kund oftast dumma chaffisar...

//M
men din mupp,du kan ju inte dra alla över en o samma kam :fatta!
hur kan du oftast stöta på "dumma chaffisar"??? pratar du med alla dom när du åker buss??

Skorpan skrev:
men din mupp,du kan ju inte dra alla över en o samma kam :fatta!
hur kan du oftast stöta på "dumma chaffisar"??? pratar du med alla dom när du åker buss??

Undrar vem som e mupp...jag menar inte att alla chaffisar är knäppa. Bara att jag som kund träffar mest på de störiga busschaffissarna och som chafför ser man nog mest de dumma passagerarna.

///M

Mingves skrev:
Undrar vem som e mupp...jag menar inte att alla chaffisar är knäppa. Bara att jag som kund träffar mest på de störiga busschaffissarna och som chafför ser man nog mest de dumma passagerarna.

///M

Ja orkar man lägga ner energi på att utvärdera alla busschaufförer man åker med så...... :fatta!

Nyheter
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

Back