Mingves kidnappad.....

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date
Åker du buss???? Jag åker aldrig buss längre för att slippa knäppjöken bakom ratten.

Bilen på vintern hojen på sommarn

Min farsa är busschaufför och han är jättesnäll. Han träffar mest puckon till resenärer. Dvs det är tvärtom! :)

Du skev oxå att han hade "go brytning". Menar du att invandrare inte borde få köra buss?[/QUOTE]

:kocko :kocko :kocko :kocko :kocko :kocko :kocko

Last edited:
BlueNote skrev:
Min farsa är busschaufför och han är jättesnäll. Han träffar mest puckon till resenärer. Dvs det är tvärtom! :)
Säkert oftast så om man kör buss, dock träffar jag som kund oftast dumma chaffisar...

//M

Mingves skrev:
Säkert oftast så om man kör buss, dock träffar jag som kund oftast dumma chaffisar...

//M
men din mupp,du kan ju inte dra alla över en o samma kam :fatta!
hur kan du oftast stöta på "dumma chaffisar"??? pratar du med alla dom när du åker buss??

Skorpan skrev:
men din mupp,du kan ju inte dra alla över en o samma kam :fatta!
hur kan du oftast stöta på "dumma chaffisar"??? pratar du med alla dom när du åker buss??

Undrar vem som e mupp...jag menar inte att alla chaffisar är knäppa. Bara att jag som kund träffar mest på de störiga busschaffissarna och som chafför ser man nog mest de dumma passagerarna.

///M

Mingves skrev:
Undrar vem som e mupp...jag menar inte att alla chaffisar är knäppa. Bara att jag som kund träffar mest på de störiga busschaffissarna och som chafför ser man nog mest de dumma passagerarna.

///M

Ja orkar man lägga ner energi på att utvärdera alla busschaufförer man åker med så...... :fatta!

Nyheter
Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen