Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mingves skrev:Taxi från gbg till ljungskile, för de pengarna kan man ju köpa en bil......det är ju 8 mil....
///M
Robban W skrev:Vad menar du med "er grej"?
Bikerbitch skrev:Vilket språk ni använder barn!
Miss Orchidee; Vet du vad en subba är, jag vet inte det, kan du förklara ordets innebörd?

Nä, det är en sub-bas, en sån man har till hembionTherudeboy skrev:Jag vet jag vetEn subba är en subaru
![]()
![]()
mb skrev:Nä, det är en sub-bas, en sån man har till hembion![]()
Silwer skrev:hehe "chockad Mingves fördes bort av utlänsk busschafför i vansinnesfart"
Hade det varit en dokusåpakändis hade detta platsat på Aftonbladets löpsedel.
Hehe, det hade nog blivit nåt åt det hållet.Silwer skrev:hehe "chockad Mingves fördes bort av utlänsk busschafför i vansinnesfart"
Hade det varit en dokusåpakändis hade detta platsat på Aftonbladets löpsedel.
Bikerbitch skrev:Vilket språk ni använder barn!
Miss Orchidee; Vet du vad en subba är, jag vet inte det, kan du förklara ordets innebörd?
Mingves skrev:"Då säger den djävla dumma satanhelvetes idioten till busschafför..." "...att jag inte visar han respekt(med go brytning)." "Kan man polisanmäla han för frihetsberövande/kidnappning?"
///M

Gilgo skrev:Det enda som kommer hända är nog att du får en trisslot av Pesttrafik. Fast troligtvis får du inte ens det. Dom är lika serviceminded som en påse med skit.
`PollySmurf skrev:Länstrafiken kronoberg, åkte från skolan hemmåt... och när man kliver av bussen så stänger han dörren innan man gått av så man klämmer händerna...gillar inte heller busschaffisar
|
|
Custom Bike Show den 6e juni.
När Twin Club MC i Norrtälj... |
|
|
Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo
Mötets ordförande Anna Iwar... |
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride
Den 17 maj är det åter dags... |
|