Don Quixote
Nordic BoTT 2010
Dom kom inte med hem från Anderstorp i måndags. Ett par vit/svarta Berik med en del hål och silvertejp i/på. Nån som vet vart dom blev av?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Har du provat med att sy fast ett band som barn ibland har på sina vantar?Don Quixote skrev:2133090Dom kom inte med hem från Anderstorp i måndags. Ett par vit/svarta Berik med en del hål och silvertejp i/på. Nån som vet vart dom blev av?

Lr så söker han bara kontakt.Macke skrev:2133106Ha ha ha.... Fan Björn, nu får du skaffa "senilsnöre" på alla dina grejer tror jag...![]()
Du hade väl med dig hojen hem va?![]()

Don Quixote skrev:2133207Lite både och kanske men jag börjar faktiskt bli lite orolig. Inbillar mig att jag har blivit väldigt virrig. Finns det någon sjukdom i stil med Alzheimers Light som man kan få vid min ringa ålder?
Och nej, ryggskyddet är fortfarande borta![]()
jorpes skrev:2134296Thinners syndrom kallas det... Drabbar hobbylackerare bl.a.

jorpes skrev:2134296Thinners syndrom kallas det... Drabbar hobbylackerare bl.a.

Japp och det blir värre med årenDon Quixote skrev:2133207Lite både och kanske men jag börjar faktiskt bli lite orolig. Inbillar mig att jag har blivit väldigt virrig. Finns det någon sjukdom i stil med Alzheimers Light som man kan få vid min ringa ålder?

Don Quixote skrev:2133090Dom kom inte med hem från Anderstorp i måndags. Ett par vit/svarta Berik med en del hål och silvertejp i/på. Nån som vet vart dom blev av?
GSXR1100R skrev:2137661Japp och det blir värre med åren![]()
Don Quixote skrev:2133207Lite både och kanske men jag börjar faktiskt bli lite orolig. Inbillar mig att jag har blivit väldigt virrig. Finns det någon sjukdom i stil med Alzheimers Light som man kan få vid min ringa ålder?
Hörru, Afasibulemi heter det faktiskt !HW skrev:2139174Jag lider av "Alzhimers bulemi". Jag äter och äter men glömmer att spy![]()
/HW
Don Quixote skrev:2139400Frågan är väl vad som är värst - att jag trodde att jag hade tappat bort mina handskar eller det faktum att jag inte fick på mig hjälmen i förrgår när jag skulle ut o åka (med lånade handskar) för att handskarna låg i hjälmen där jag alltid lägger dom.![]()
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife