Min Suzuki RGr har skurit!

Oljan är det garanterat inget fel på, eftersom den genomgått alla kontroller som den behöver göra . Men eftersom kolven inte är bytt på i runda slängar 2300 mil så kanske det inte var konstigt att den gick åt skogen ? .

För övrigt är ni sporthojare ett roligt släkte, som inte skriver något vettigt när man lyfter sin egen tråd för att berätta hur det går :] .

agneman skrev:
Oljan är det garanterat inget fel på, eftersom den genomgått alla kontroller som den behöver göra . Men eftersom kolven inte är bytt på i runda slängar 2300 mil så kanske det inte var konstigt att den gick åt skogen ? .

För övrigt är ni sporthojare ett roligt släkte, som inte skriver något vettigt när man lyfter sin egen tråd för att berätta hur det går :] .
nehe?... :gråta och jag som trodde att jag gjorde en bra insatts.. :hihi

philsson skrev:
nehe?... :gråta och jag som trodde att jag gjorde en bra insatts.. :hihi

Haha ingen fara ^^ .

Jag tänkte dessutom borra upp kanalera men det fanns inte speciellt mkt att gå på .

Btw - Funderar på att aldrig sälja skiten . Får ingenting för den så kan likaväl behålla som moppe till framtida ungar och sånt tjafs :D . :yoparty

agneman skrev:
Haha ingen fara ^^ .

Jag tänkte dessutom borra upp kanalera men det fanns inte speciellt mkt att gå på .

Btw - Funderar på att aldrig sälja skiten . Får ingenting för den så kan likaväl behålla som moppe till framtida ungar och sånt tjafs :D . :yoparty
Haha.. då tänker vi lika.. :lol Fast jag får ju lite för min i af.. :rolleyes: .. Säger vi.

Idag får jag sista delen, ett jävla nållager till kolvbulten . Blev så sur på mina vänner (Yikes, pjerra & mito_4_ever) när de skulle ut å köra, så nu får jag ligga i här ...

Kommentaren som tog hårdast var från mito_4_ever, som tyckte jag kunde åka nållager till kalmar :4skrika

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman