Min Suzuki RGr har skurit!

Oljan är det garanterat inget fel på, eftersom den genomgått alla kontroller som den behöver göra . Men eftersom kolven inte är bytt på i runda slängar 2300 mil så kanske det inte var konstigt att den gick åt skogen ? .

För övrigt är ni sporthojare ett roligt släkte, som inte skriver något vettigt när man lyfter sin egen tråd för att berätta hur det går :] .

agneman skrev:
Oljan är det garanterat inget fel på, eftersom den genomgått alla kontroller som den behöver göra . Men eftersom kolven inte är bytt på i runda slängar 2300 mil så kanske det inte var konstigt att den gick åt skogen ? .

För övrigt är ni sporthojare ett roligt släkte, som inte skriver något vettigt när man lyfter sin egen tråd för att berätta hur det går :] .
nehe?... :gråta och jag som trodde att jag gjorde en bra insatts.. :hihi

philsson skrev:
nehe?... :gråta och jag som trodde att jag gjorde en bra insatts.. :hihi

Haha ingen fara ^^ .

Jag tänkte dessutom borra upp kanalera men det fanns inte speciellt mkt att gå på .

Btw - Funderar på att aldrig sälja skiten . Får ingenting för den så kan likaväl behålla som moppe till framtida ungar och sånt tjafs :D . :yoparty

agneman skrev:
Haha ingen fara ^^ .

Jag tänkte dessutom borra upp kanalera men det fanns inte speciellt mkt att gå på .

Btw - Funderar på att aldrig sälja skiten . Får ingenting för den så kan likaväl behålla som moppe till framtida ungar och sånt tjafs :D . :yoparty
Haha.. då tänker vi lika.. :lol Fast jag får ju lite för min i af.. :rolleyes: .. Säger vi.

Idag får jag sista delen, ett jävla nållager till kolvbulten . Blev så sur på mina vänner (Yikes, pjerra & mito_4_ever) när de skulle ut å köra, så nu får jag ligga i här ...

Kommentaren som tog hårdast var från mito_4_ever, som tyckte jag kunde åka nållager till kalmar :4skrika

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph