Jag brukar bromsa innan kurvan och ge mycket gas när jag går in i kurvan, accelerationen vill jag vara klar med när jag lämnar kurvan. Fel? Jag gör det mest för att få djupare nerlägg och för att slita mer jämt på bakdäcket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar kolla på dina videos på youtube.
fortsätt! ^^ Jag gillar det, du får ju en del visningar dessutom tycker jag
Tack, kul att videorna är intressanta!
Att få visningar är en hel vetenskap, speciellt som motorcykel 'how to's' är väldigt nischat och det redan finns mycket 'competition' på tuben.
Får tacka för dina klipp, ser dem så fort de dyker upp i mobilen. Tycker förresten att "studion" fungerar bra!
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |