Video Min nya YouTube kanal: Tre minuter körteknik

Typiskt, nu när jag äntligen har tagit mig tid att börja kolla in dina videos så är många i början inte tillgängliga längre. Skulle vilja börja från början. Kan man komma åt samtliga någon annanstans? Tack för du lägger ut, känns suvärent att friska upp kunskaperna före säsongen.

Typiskt, nu när jag äntligen har tagit mig tid att börja kolla in dina videos så är många i början inte tillgängliga längre. Skulle vilja börja från början. Kan man komma åt samtliga någon annanstans? Tack för du lägger ut, känns suvärent att friska upp kunskaperna före säsongen.

Håller med, varför tog du bort dina äldre klipp? Hade ju tänkt se å köra nu till våren så jag kanske kan få körkort jag också :):smasha

Håller med, varför tog du bort dina äldre klipp? Hade ju tänkt se å köra nu till våren så jag kanske kan få körkort jag också :):smasha

Aww, sorry. Tog bort dem för att jag inte täckte för hastighetsmätaren. Jag kommer täcka alla tips i min nya serie som jag startade idag.

- - - Updated - - -

*/ ?>
Nyheter
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Back