OLJEKYLD GSXR skrev:Orkar den lägga feta sladdar då med 90 hk eller vad det är? Man lär ju iallafall ta sig fram överallt när snön kommer![]()
Kompisen har precis sålt sin Pajero Pinin 1,8 med 115hk. Den var nästan omöjlig att sladda med!! Likaså XC70 D5 med nått jäkla chip i, det ska vara sisådär 190hk, men det är svårt där med.. Otäckt när det inte orkar mer och sladden försvinner vid fel tillfälle! XC70 är dessutom en Taxi, Automat.
Edit: ang förbrukning så drog hans pajero 1,15 i snitt enligt färddatorn. Tilläggas ska att han köpte en -00 A6 Avant Quattro 2,4 Aut. och den drar 1,25 i snitt. Och nu kommer det roliga! XC70 D5 Aut, drar 0,68!!!!! Diesel, javisst men fårstå skillnaden! Diesel rockar.
Last edited:
