Min nya bil vad tyck??

• Thread starter Thread starter *DIABLO*
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Du e verkligen envis du... verkar som att du faktiskt vill ha en fast du inte vågar säga annat än att den e såååå anskrämlig...

Ja, eller så gillar jag att få massa pengar gratis som din faktiska fråga var. Men det är kanske bara jag. eller nej, det är min avundsjuka och önska att få åka runt med ett lok. :pannkyss

Men nu spammar vi sönder denna fina eminenta tråd om världens bästa bil!

Manlig bil:tummenupp .

Men som genuin snåljävel när det gäller bilar så väljer jag låg förbrukning framför stil och babe faktor. (kanske finns det en liten miljöpartist i mej också)
Berlingo 1,6HDI blev det för min del som ny firmapulka. Skulle aldrig vilja ha en bil som tar 2l/mil det ihop med mina 3-5k mil per år blir 66-110k per år i bara soppa och då räknat snällt på 11:-/L. Bilar är till för att användas och köras med.

Jag tycker iaf om den.

Det måste väl finnas en miljard roligare saker man kan göra för de 500 000 kr (?) som Hummern kostar? Det är i alla fall den sista bilen jag skulle köpa.

Jävligt frekC ride!
När jag blir stor (och rik) vill jag har en SRT-10 :yoparty
500-nånting hästar och jag ska ut o våldta asfalt!
Det var väl den som Jeremy Clarkson (Topgear) tyckte var världens sämsta bil?

Manlig bil:tummenupp .

Men som genuin snåljävel när det gäller bilar så väljer jag låg förbrukning framför stil och babe faktor.

:tummenupp
Själv valde jag att en Peugeot 206... Större bil än så behöver man inte..förutsatt att man inte har en drös med ungar osv..

Grattis!
Visst dom är coola men hur hade du tänkt att fickparkera den på en lördag? Köra upp den på alla Volvos? :va Hellre en en japan /skyline\ :tummenupp

Om ni inte är avis, varför då kasta ur sej såna jävla idiotiska kommentarer!!

Man kan ju alltid visa lite respekt genom att bara säga Tex: det är inte min smak eller hur!?

:finger till er alla med dåligt uppförande!

Om ni inte är avis, varför då kasta ur sej såna jävla idiotiska kommentarer!!

Man kan ju alltid visa lite respekt genom att bara säga Tex: det är inte min smak eller hur!?

:finger till er alla med dåligt uppförande!

precis ... sticker nog för mycket i ögonen på vissa så dom bara måste hitta på hur dåligt dom tycker det är...

Schyst kärra:tummenupp jag hade också tänkt å köpa en, men det blev en Renault megane kombi 1,6 istället:yoparty

Bifogat

• RFA579-1000.jpg
    RFA579-1000.jpg
    67.8 KB · Visningar: 37
  • 19286-240851.jpg
    19286-240851.jpg
    63.9 KB · Visningar: 44
Last edited:
parkering borde väl inte vara några problem - iallafall inte för H1an? :va

hummer%20(1).jpg

sporthoj är också full av avundsjuka idioter. Vilket märks väl här i inläggen.

Grymt jävla fet bil får jag säga. Är själv intresserad av H2an men det är lite väl mycket flis för mig just nu. Grattis till ett av de fetaste bilköpen i mina drömmar

/Martin

Grattis till en snygg bil :tummenupp likadan motor som i min gammla cheva tahoe om jag inte mins helt galet, borde röra på sig så det räcker.
Soppaförbrukningen låg nästan jämt på 1,5 liter milen hela tiden.

Eftersom jag bor på landet så blev det en amerikansk pickup ( redneck :tungan ) hummern känns lite getto för min del.

Min lightning :yoparty

Bifogat

• bf3b_3.jpg
    bf3b_3.jpg
    60.9 KB · Visningar: 922
Grattis till en snygg bil :tummenupp likadan motor som i min gammla cheva tahoe om jag inte mins helt galet, borde röra på sig så det räcker.
Soppaförbrukningen låg nästan jämt på 1,5 liter milen hela tiden.

Eftersom jag bor på landet så blev det en amerikansk pickup ( redneck :tungan ) hummern känns lite getto för min del.

Min lightning :yoparty

Lite större fälgar hade inte skadat annars en jävligt snygg bil. :tummenupp
Hade jag köpt en pickup hade det nog blivit en chevrolet xtreme, Men lightning är snygg den me.

Jag skulle personligen hellre skjuta mig i benet än att bli sett i närheten av ett sånt där jävla as.

Vill du slå vad om det?
Jag är villig att sätta rätt stora pengar på det att du inte skjuter dig i benet än syns i närheten av den dära.

Last edited:
Ingen som tycker Renault megane kombi 1,6 är vräkig?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!