min nya bil med över 400hk

• Thread starter Thread starter *DIABLO*
  • Start date Start date

*DIABLO*

Guest
lite dåliga bilder men de duger säkert

Bifogat

• corvette3.jpg
    corvette3.jpg
    27.8 KB · Visningar: 285
  • corvette2.jpg
    corvette2.jpg
    30.2 KB · Visningar: 203
  • corvette1.jpg
    corvette1.jpg
    24 KB · Visningar: 200
Freppa skrev:
Wooooooooo!!!!

Hur mycket kostar en sådan dröm?!
de e ju en cab syns kasnke inte på bilden tog dem när de va mörkt, men 400 pap så kan du få en sån

Om du har råd med detta bör du ha råd att köpa en bättre kamera också :arsele

Det gäller att prioritera om vad man vill lägga pengarna på. Ge fan i bärsen så får man en del pengar över varje månad. SOm mig, har en lön på pinsama 13.950 före skatt. Kan ändå spara ca 3.000-4.000:- i månaden. Som ska läggas på något riktigt skojj. Så som sagt var, det handlar om att prioritera.

Hinkas skrev:
Det gäller att prioritera om vad man vill lägga pengarna på. Ge fan i bärsen så får man en del pengar över varje månad. SOm mig, har en lön på pinsama 13.950 före skatt. Kan ändå spara ca 3.000-4.000:- i månaden. Som ska läggas på något riktigt skojj. Så som sagt var, det handlar om att prioritera.

har en "lön" på 950 kr varige månad,,

och kan förhoppningsvis klara att inte gå minus!
:död

Jonne_boy skrev:
har en "lön" på 950 kr varige månad,,

och kan förhoppningsvis klara att inte gå minus!
:död

När jag hade den "lönen" så lyckades jag sätta undan ungefär hälften utav dom pengarna, då körde jag IOFS varken bil,moped eller något annat motordrivet. Som sagt var, igen handlar det om prioritering... Kläder får man när man fyller år och när det är julafton, så sådana behöver man ju inte heller lägga onödiga pengar på.

Hinkas skrev:

Det krävs nog att man har högre lön än så tyvärr. sparar du 3000 i månaden tar det 3,5 år för en ny hoj. Då lever du BILLIGT!

triple skrev:
Om du har råd med detta bör du ha råd att köpa en bättre kamera också :arsele

hahah inge fel på kameran, o ska jag vara ärlig så har jag ingen kamera :) lånade den av min bror, men de va mörkt när jag tog korten i så va de ima :fatta!

yamahaR6_03 skrev:
hahah inge fel på kameran, o ska jag vara ärlig så har jag ingen kamera :) lånade den av min bror, men de va mörkt när jag tog korten i så va de ima :fatta!

Måste ju bara klaga lite när du har så fin bil ;)

Nej vad skall man med kamera till? går ju inte att köra ju!
Men 400hk är det inte original va?! Vad är gjort?

P.S. När du är och kör hoj kan jag kolla till bilen åt dig lite :7peta

triple skrev:
Det krävs nog att man har högre lön än så tyvärr. sparar du 3000 i månaden tar det 3,5 år för en ny hoj. Då lever du BILLIGT!

Vad jag menade var att det handlar om att prioritera. Har man mer lön så kan man såklart stoppa undan mer också. Och jag tror nog att dom felsta här har mer lön än stackars lilla mig.
Så sitter man i stockholm eller en bit utanför och tjänar 20k+ så är det nog inga problem att lägga undan en hel del pengar.
Och jag anser mig inte att leva billigt, äter felix färdiglagad mat varje dag till lunch Och dricker en himla massa dricka och sådant. Så billigt vill jag inte påstå att jag lever...
Bara man tänker efter före man köper något helt onödigt. Sluta med impulsköp och sådana grejjer så kan man spara pengar.
Säger inte att alla här går omkring och kastar pengar omkring sig. Utan delar bara med mig av mitt sätt att spara pengar. Det funkar för mig, det kanske inte gör det för någon annan.

Sedan det där med att inte gå på puben så himla ofta sparar man också pengar på. Hade jag varit ute lika mycket som mina bekanta så hade jag nog haft under 1.000:- kvar varje månad.
Men inte så att jag är helnykterist och inte dricker någonting, men jag dricker väl inte så många gånger per år.

Grattis till en väldigt fin bil!

erkänn att du blev biten av GIS brudens framfart :tuttar

//@ndreas

Ähh.. jävla skit... *mummel* ingen väghållning.. *mummel* *avundsjuk* ;)

GRATTIS till bilen! :tummenupp

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...